Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 03, 2025

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Małgorzata Golińska z końcem sierpnia rozstanie się z Inforem. Po pół roku pracy

Małgorzata Golińska do wydawnictwa Infor PL dołączyła na początku marca tego roku (fot. materiały prasowe)

Małgorzata Golińska po pół roku pracy rozstanie się z Inforem. Dyrektorką marketingu Grupy DGP pozostanie tylko do końca sierpnia – dowiedział się "Presserwis".

Stanowisko objęła w marcu tego roku. Potwierdziła "Presserwisowi" informację o planowanym odejściu, nie chce jednak komentować sprawy.

Czytaj też: Cyfryzacja powodem odejścia Krzysztofa Jedlaka z "DGP". Następcy szukano od miesięcy

Małgorzata Golińska na stanowisku dyrektorki marketingu Grupy DGP odpowiada za wzmacnianie pozycji marki, optymalizację działań subskrypcyjnych oraz zwiększanie zaangażowania odbiorców.

Przed dołączeniem do wydawnictwa Infor PL przez pięć lat pełniła funkcję dyrektorki ds. rozwoju cyfrowego w PMPG Polskie Media. Kierowała również obszarami lifestyle i zdrowie w Grupie WP oraz była członkinią zespołu zarządzającego Grupą ZPR Media S.A.

Czytaj też: Maciej Grzywaczewski zrezygnował z zasiadania w radzie programowej TVP

 

(MZD, 03.06.2025)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.