Udziałowcy BlaskOnline. Jastrzębowski, Olechowski, Rachoń, Cenckiewicz  |  "NIE" ma wirtualnego Urbana  |  Goniec.pl uruchamia format  |  Socjolożka w radzie fundacji wydającej OKO.press  |  Kontrowersyjny przetarg Liptona  |  Dyrektorka biura reklamy Grupy NaTemat  |  Widownia programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Kanał TVC na razie bez lokalnych informacji  |  Wiosenna ramówka naziemnego ViDoc TV  |  Fokus TV z premierami serialu  |  TVP 1 szybciej zakończy emisję programu  |  Nowa audycja w Polskim Radiu 24  |  Story House Egmont odnowił licencję  |  Havas PR pracuje  |  Publicon i OOO będą promować  |  Otomoto  |  Komisja Europejska może nałożyć na X kilkaset milionów euro kary  |  CNN planuje platformę streamingową o zasięgu globalnym  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udziałowcy BlaskOnline. Jastrzębowski, Olechowski, Rachoń, Cenckiewicz  |  "NIE" ma wirtualnego Urbana  |  Goniec.pl uruchamia format  |  Socjolożka w radzie fundacji wydającej OKO.press  |  Kontrowersyjny przetarg Liptona  |  Dyrektorka biura reklamy Grupy NaTemat  |  Widownia programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Kanał TVC na razie bez lokalnych informacji  |  Wiosenna ramówka naziemnego ViDoc TV  |  Fokus TV z premierami serialu  |  TVP 1 szybciej zakończy emisję programu  |  Nowa audycja w Polskim Radiu 24  |  Story House Egmont odnowił licencję  |  Havas PR pracuje  |  Publicon i OOO będą promować  |  Otomoto  |  Komisja Europejska może nałożyć na X kilkaset milionów euro kary  |  CNN planuje platformę streamingową o zasięgu globalnym  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udziałowcy BlaskOnline. Jastrzębowski, Olechowski, Rachoń, Cenckiewicz  |  "NIE" ma wirtualnego Urbana  |  Goniec.pl uruchamia format  |  Socjolożka w radzie fundacji wydającej OKO.press  |  Kontrowersyjny przetarg Liptona  |  Dyrektorka biura reklamy Grupy NaTemat  |  Widownia programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Kanał TVC na razie bez lokalnych informacji  |  Wiosenna ramówka naziemnego ViDoc TV  |  Fokus TV z premierami serialu  |  TVP 1 szybciej zakończy emisję programu  |  Nowa audycja w Polskim Radiu 24  |  Story House Egmont odnowił licencję  |  Havas PR pracuje  |  Publicon i OOO będą promować  |  Otomoto  |  Komisja Europejska może nałożyć na X kilkaset milionów euro kary  |  CNN planuje platformę streamingową o zasięgu globalnym  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 09, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Smokowski odchodzi z Kanału Sportowego

Tomasz Smokowski pożegnał się z widzami w studiu Kanału Sportowego (screen: YouTube/Kanał Sportowy)

Z Kanału Sportowego odchodzi Tomasz Smokowski, jeden ze twórców projektu. O swojej decyzji poinformował w nagraniu opublikowanym w serwisie X.

Smokowski był związany z Kanałem Sportowym od niemal pięciu lat - od jego startu w listopadzie 2019 roku. Kanał współtworzył z Mateuszem Borkiem, Michałem Polem i Krzysztofem Stanowskim, który również opuścił Kanał Sportowy w listopadzie 2023 roku i sprzedał swoje udziały w przedsięwzięciu.

"Chciałem Wam podziękować za to, przez co razem przeszliśmy na antenie. Stawiam kropkę w moim ostatnim rozdziale pracy w Kanale Sportowym. Uznałem, że to najlepszy moment, żeby sobie zrobić dłuższą przerwę" - mówi w opublikowanym nagraniu i dodaje: "Może definitywną, może nie, to się jeszcze okaże. Uważam, że warto podziękować dzień za wcześnie, niż rok za późno. Jestem w tej szczęśliwej sytuacji i mówię to z podniesioną głową i z dumą, z tego co udało mi się osiągnąć w zawodowym życiu przez 30 lat, że mogę odejść na własnych zasadach, tak jak ja chcę. Mogę powiedzieć pas i decydować o swoim życiu".

Zapewnił też widzów, że przyczyną odejścia nie jest nieporozumienie z innymi współpracownikami. Jego decyzja jest przemyślana, a z KS rozstaje się w przyjaźni. Nagranie zdecydował się opublikować, ponieważ plotki o jego odejściu krążyły w przestrzeni medialnej od kilku dni. Zaprzeczył też spekulacjom, że odchodzi ze względu na problemy ze zdrowiem. "W moim życiu zrobiło się trochę za dużo sportu" - dodał tytułem wyjaśnienia.

Nagranie zatytułowane: "Smoku, dziękujemy!" zostało również opublikowane na profilu Kanału na YouTube. Obecnie Kanał Sportowy ma 1 mln subskrybentów, od początku opublikował około 5,3 tys. materiałów. 30 najpopularniejszych ma powyżej miliona wyświetleń, a najpopularniejszy - 11 mln.

(PAR, 09.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.