Wyniki finansowe nadawcy telewizji wPolsce24  |  Skurczył się zysk agencji WebTalk  |  Grupa Emitel w 2024 roku na plusie  |  Broker reklamowy kanału Canal+ Extra 2  |  Spółka producencka Orphan Studio  |  Premiera kontynuacji serialu "Glina"  |  Kanał Show TV zapowiada polskie nowości  |  Prezenterzy Radia Eska w kampanii  |  Subskrybenci Pro.rp.pl z dostępem  |  Miesięcznik "Kobieta i Życie" podrożał  |  Czwarta wersja unijnego kodeksu postępowania dla AI  |  Freundschaft wygrała przetarg  |  WPP Media na czele rankingu  |  Zooclick i Harbingers  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w czerwcu  |  "Forbes" poszerza skład kierownictwa  |  Google, OpenAI, xAI i Anthtropic będą wspierać Pentagon  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Wyniki finansowe nadawcy telewizji wPolsce24  |  Skurczył się zysk agencji WebTalk  |  Grupa Emitel w 2024 roku na plusie  |  Broker reklamowy kanału Canal+ Extra 2  |  Spółka producencka Orphan Studio  |  Premiera kontynuacji serialu "Glina"  |  Kanał Show TV zapowiada polskie nowości  |  Prezenterzy Radia Eska w kampanii  |  Subskrybenci Pro.rp.pl z dostępem  |  Miesięcznik "Kobieta i Życie" podrożał  |  Czwarta wersja unijnego kodeksu postępowania dla AI  |  Freundschaft wygrała przetarg  |  WPP Media na czele rankingu  |  Zooclick i Harbingers  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w czerwcu  |  "Forbes" poszerza skład kierownictwa  |  Google, OpenAI, xAI i Anthtropic będą wspierać Pentagon  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Wyniki finansowe nadawcy telewizji wPolsce24  |  Skurczył się zysk agencji WebTalk  |  Grupa Emitel w 2024 roku na plusie  |  Broker reklamowy kanału Canal+ Extra 2  |  Spółka producencka Orphan Studio  |  Premiera kontynuacji serialu "Glina"  |  Kanał Show TV zapowiada polskie nowości  |  Prezenterzy Radia Eska w kampanii  |  Subskrybenci Pro.rp.pl z dostępem  |  Miesięcznik "Kobieta i Życie" podrożał  |  Czwarta wersja unijnego kodeksu postępowania dla AI  |  Freundschaft wygrała przetarg  |  WPP Media na czele rankingu  |  Zooclick i Harbingers  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w czerwcu  |  "Forbes" poszerza skład kierownictwa  |  Google, OpenAI, xAI i Anthtropic będą wspierać Pentagon  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku lipca w salonach prasowych także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Jan Wróbel, Zygmunt Solorz i dzieci, a także Michał Broniatowski i twórca Vectry – polecamy!  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 06, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

YouTube ograniczy dostęp nastolatków do filmów na temat odchudzania i sprawności fizycznej

YouTube podał, że eksperci z komitetu doradczego ds. młodzieży i rodzin stwierdzili, iż niektóre kategorie, które mogą być nieszkodliwe w postaci pojedynczego filmu mogą być problematyczne przy wielokrotnym oglądaniu (fot. Unsplash.com/Christian Wiediger)

YouTube podjął postanowienie o zaprzestaniu udostępniania nastolatkom filmów dotyczących sprawności fizycznej czy odchudzania, akceptując opinie ekspertów uważających, że szkodzi ich wielokrotne oglądanie.

Platforma nie odbierze możliwości oglądania filmów osobom w wieku od 13 do 17 lat, ale jej algorytmy nie będą później spychać młodych użytkowników do "króliczych nor" ("rabbit holes") z powiązanymi treściami.

YouTube stwierdził, że takie treści nie naruszają jego wytycznych, ale wielokrotne ich oglądanie może mieć wpływ na samopoczucie niektórych użytkowników.

"W miarę jak nastolatek zaczyna zastanawiać się, kim jest i jakie ma wobec siebie standardy, poprzez wielokrotne oglądanie treści zawierających wyidealizowane obrazy kształtujące nierealistyczny standard wewnętrzny, może nabrać negatywnego przekonania na swój temat" - stwierdził globalny dyrektor ds. zdrowia YouTube, dr Garth Graham.

YouTube podał, że eksperci z komitetu doradczego ds. młodzieży i rodzin stwierdzili, iż niektóre kategorie, które mogą być nieszkodliwe w postaci pojedynczego filmu mogą być problematyczne przy wielokrotnym oglądaniu.

W Wielkiej Brytanii nowo wprowadzona ustawa o bezpieczeństwie w internecie nakłada na firmy technologiczne obowiązek ochrony dzieci przed szkodliwymi treściami, a także rozważenia, w jaki sposób algorytmy mogą narażać osoby poniżej 18. roku życia na szkodliwe materiały.

(MAC, 06.09.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.