Legimi wprowadza dodatkowe opłaty  |  Szefowie Radia 357 i Radia Nowy Świat o zmianach w Trójce i konkurencji  |  Widownia teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2  |  Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Legimi wprowadza dodatkowe opłaty  |  Szefowie Radia 357 i Radia Nowy Świat o zmianach w Trójce i konkurencji  |  Widownia teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2  |  Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Legimi wprowadza dodatkowe opłaty  |  Szefowie Radia 357 i Radia Nowy Świat o zmianach w Trójce i konkurencji  |  Widownia teleturnieju "Postaw na milion" w TVP 2  |  Redakcja "Pulsu Biznesu" będzie mieć poranny podcast  |  Finał "Top model" TVN z dodatkową częścią  |  Serial "Matki Pingwinów" od listopada w Netflixie  |  Stacja ViDoc TV również na satelicie  |  Rynkowy udział kanału Kabaret TV  |  Odejście z zarządów spółek odpowiadających za Jambox Telewizję Światłowodową  |  Wielu chętnych w przetargu PKP PLK  |  Mediaplus wygrała  |  Henkel konsoliduje  |  Zespół WebTalk  |  Agencja Kierunek Kreatywny stworzyła kampanię  |  Awanse dyrektorskie w Grayling Poland  |  Wiceprezes Microsoftu ds. badań nad GenAI przechodzi do OpenAI  |  "Evening Standard" w siedem lat przyniósł 105 mln funtów straty  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: technologie

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Sierpień 24, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Instagram nie usuwa komentarzy obrażających polityczki. "Przeanalizujemy raport"

Kamala Harris jest na szczycie listy obrażanych. Instagram nie usunął 93 proc. takich komentarzy (fot. Wikimedia Commons)

Z raportu organizacji non-profit Center for Countering Digital Hate wynika, że Instagram nie usuwa obraźliwych komentarzy skierowanych pod adresem polityczek, które są potencjalnymi kandydatkami w wyborach w USA w 2024 roku.

W raporcie przeanalizowano ponad pół miliona komentarzy dotyczących pięciu przedstawicielek Partii Demokratycznej i pięciu Partii Republikańskiej. W tym senator Elizabeth Warren, byłej spikerki Izby Reprezentantów Nancy Pelosi, wiceprezydentki i kandydatki na prezydenta Kamali Harris, senator Marshy Blackburn i Marjorie Taylor Greene.

Czytaj też: Google może zostać podzielone. Rozważa to Departament Sprawiedliwości USA

CCDH oznaczyła ponad 20 tys. komentarzy jako „toksyczne”, przy czym 1000 z nich zawierało seksistowskie i rasistowskie obelgi, a także groźby śmierci i gwałtu. Instagram pozostawił 93 proc. szkodliwych komentarzy nawet po oznaczeniu, że złamały one standardy platformy.

W odpowiedzi na raport koncern Meta Platforms stwierdził, że posiada narzędzia umożliwiające użytkownikom kontrolowanie komentarzy pod ich postami, w tym filtrowanie obraźliwych treści, wyrażeń i emoji.

„Przeanalizujemy raport CCDH i podejmiemy działania w przypadku wszelkich treści naruszających nasze zasady” – powiedziała Cindy Southworth, dyrektorka ds. bezpieczeństwa kobiet w Meta.

Czytaj też: Rosyjscy hakerzy prowadzą globalną kampanię phisingową przeciwko krytykom Kremla

(MAC, 24.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.