Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 15, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bukmacher Betclic ruszył z kampanią "Kibicem się jest". Zaprezentowano serię spotów

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada 180heartbeats + Jung v Matt (screen: YouTube/Betclic Polska)

Bukmacher Betclic rozpoczął 13 sierpnia kampanię brandingową.

Marka bukmacherska po podpisaniu klubowej umowy sponsoringowej, obejmującej rozgrywki Betclic 1. Ligi, Betclic 2. Ligi i Betclic 3. Ligi, zaprezentowała serię spotów, w których główną rolę odgrywają kibice. Marka planuje również działania OOH i ambientowe oraz aktywności w kanałach społecznościowych Betclic (konkursy, relacje ze stadionów prowadzone przez kibiców czy tworzone przez nich formaty wideo skupione wokół rozgrywek piłkarskich).

Czytaj też: Piotr „izak” Skowyrski ambasadorem e-sportowego projektu Betclic Apogee

Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada 180heartbeats + Jung v Matt. Spoty wyprodukowało studio produkcyjne F25. Reżyserem jest Michał Sierakowski, autorem muzyki – Wojciech Urbański, a lektorem aktor Rafał Mohr. Zakupem mediów zajmuje się Star Media. W komunikacji projektu markę wspiera agencja K+ PR.

Kilka tygodni temu Betclic został sponsorem tytularnym rozgrywek Betclic 1. Ligi, Betclic 2. Ligi i Betclic 3. Ligi. Umowa została podpisana na cztery lata.

Czytaj też: Grupa InPost została oficjalnym partnerem Atletico Madryt. Kolejny klub piłkarski

(AMS, 15.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.