Bukmacher Betclic ruszył z kampanią "Kibicem się jest". Zaprezentowano serię spotów
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada 180heartbeats + Jung v Matt (screen: YouTube/Betclic Polska)
Bukmacher Betclic rozpoczął 13 sierpnia kampanię brandingową.
Marka bukmacherska po podpisaniu klubowej umowy sponsoringowej, obejmującej rozgrywki Betclic 1. Ligi, Betclic 2. Ligi i Betclic 3. Ligi, zaprezentowała serię spotów, w których główną rolę odgrywają kibice. Marka planuje również działania OOH i ambientowe oraz aktywności w kanałach społecznościowych Betclic (konkursy, relacje ze stadionów prowadzone przez kibiców czy tworzone przez nich formaty wideo skupione wokół rozgrywek piłkarskich).
Czytaj też: Piotr „izak” Skowyrski ambasadorem e-sportowego projektu Betclic Apogee
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada 180heartbeats + Jung v Matt. Spoty wyprodukowało studio produkcyjne F25. Reżyserem jest Michał Sierakowski, autorem muzyki – Wojciech Urbański, a lektorem aktor Rafał Mohr. Zakupem mediów zajmuje się Star Media. W komunikacji projektu markę wspiera agencja K+ PR.
Kilka tygodni temu Betclic został sponsorem tytularnym rozgrywek Betclic 1. Ligi, Betclic 2. Ligi i Betclic 3. Ligi. Umowa została podpisana na cztery lata.
Czytaj też: Grupa InPost została oficjalnym partnerem Atletico Madryt. Kolejny klub piłkarski
(AMS, 15.08.2024)