UOKiK postawił zarzuty Netflixowi  |  Fundacja Panoptykon wysłała wniosek do KPRM  |  Zaskakujące dane o streamingu  |  Finanse agencji AWX po utracie PKO BP  |  Zmiany w naziemnej Telewizji WP  |  TVP ma sublicencję od Warner Bros. Discovery  |  RASP we współpracy z Albatrosem wydało serię thrillerów brytyjskiego pisarza  |  Asap&Asap wygrała przetarg  |  KPRM poszukuje agencji  |  Growth partner w PR Calling  |  Agencja Great Minds  |  GameLab Publicis Groupe rusza z platformą  |  PKO BP przedłuża termin składania ofert  |  Potrzebna agencja do promocji Warmii i Mazur w Korei Południowej  |  Philip Gray szefem działu opinii "Los Angeles Timesa"  |  Dziennikarz odchodzi z NPR po odcięciu przez Trumpa finansowania dla amerykańskich mediów publicznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

UOKiK postawił zarzuty Netflixowi  |  Fundacja Panoptykon wysłała wniosek do KPRM  |  Zaskakujące dane o streamingu  |  Finanse agencji AWX po utracie PKO BP  |  Zmiany w naziemnej Telewizji WP  |  TVP ma sublicencję od Warner Bros. Discovery  |  RASP we współpracy z Albatrosem wydało serię thrillerów brytyjskiego pisarza  |  Asap&Asap wygrała przetarg  |  KPRM poszukuje agencji  |  Growth partner w PR Calling  |  Agencja Great Minds  |  GameLab Publicis Groupe rusza z platformą  |  PKO BP przedłuża termin składania ofert  |  Potrzebna agencja do promocji Warmii i Mazur w Korei Południowej  |  Philip Gray szefem działu opinii "Los Angeles Timesa"  |  Dziennikarz odchodzi z NPR po odcięciu przez Trumpa finansowania dla amerykańskich mediów publicznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

UOKiK postawił zarzuty Netflixowi  |  Fundacja Panoptykon wysłała wniosek do KPRM  |  Zaskakujące dane o streamingu  |  Finanse agencji AWX po utracie PKO BP  |  Zmiany w naziemnej Telewizji WP  |  TVP ma sublicencję od Warner Bros. Discovery  |  RASP we współpracy z Albatrosem wydało serię thrillerów brytyjskiego pisarza  |  Asap&Asap wygrała przetarg  |  KPRM poszukuje agencji  |  Growth partner w PR Calling  |  Agencja Great Minds  |  GameLab Publicis Groupe rusza z platformą  |  PKO BP przedłuża termin składania ofert  |  Potrzebna agencja do promocji Warmii i Mazur w Korei Południowej  |  Philip Gray szefem działu opinii "Los Angeles Timesa"  |  Dziennikarz odchodzi z NPR po odcięciu przez Trumpa finansowania dla amerykańskich mediów publicznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 12, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piotr „izak” Skowyrski ambasadorem e-sportowego projektu Betclic Apogee

Marka została oficjalnym sponsorem polskich transmisji turniejów Counter-Strike (fot. materiały prasowe)

Na rynku krajowym debiutuje Betclic Apogee, polsko-portugalska organizacja e-sportowa. Do drużyny dołączył też „izak”, który będzie pełnić rolę ambasadora projektu.

Do tej pory Betclic Apogee znana była głównie z rozgrywek EA FC. W skład organizacji wchodzili m.in. czołowi polscy gracze – Kacper „Furman” Furmanek – niedawny wicemistrz świata drużyn narodowych i mistrz Polski, Szymon „Błachu” Błachowiak – reprezentujący nasz kraj w eliminacjach do eEURO 2024 czy Maksymilian „Zalewskyy” Zalewski. Drużyna z trzema Polakami w składzie występowała w zeszłym roku podczas Klubowych Mistrzostw Świata w FIFA 23 – FIFAe Club World Cup. Obecnie Betclic Apogee debiutuje na Counter-Strike. Trenerem został Jędrzej „Bogdan” Rokita, który w przeszłości był związany m.in. z AVEZ, Illuminar czy Honoris.

Czytaj też: Tour de Pologne zaczyna się dziś we Wrocławiu, zondacrypto partnerem wyścigu

Oprócz polskiego składu w projekcie ma wydatnie pomóc nowy ambasador, czyli Piotr „izak” Skowyrski, który będzie zaangażowany w działania marketingowe na rzecz organizacji i samej marki Betclic planującej jeszcze aktywniejsze działania w obszarze e-sportu.

Marka została też oficjalnym sponsorem polskich transmisji turniejów Counter-Strike, które odbędą się w tym i przyszłym roku, m.in. rozgrywek pod szyldem IEM (m.in. w Kolonii, Rio i Katowicach), ESL Pro League, czy BLAST Premier. We współpracy z Piotrem „izakiem” Skowyrskim transmitowane będą również wybrane turnieje, w których będzie brała udział Betclic Apogee.

Czytaj też: 61 proc. konsumentów kupuje produkty na podstawie rekomendacji influencerów

(AMS, 12.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.