Teksty WP są wspomagane przez AI. Prezes tłumaczy  |  Biuro korporacyjne Polskiego Radia  |  Najczęściej cytowane medium  |  W Bauerze i AKPA Press mają powstać dwa odrębne zakładowe fundusze świadczeń socjalnych  |  Nju Mobile po przetargu  |  Grupa Kino Polska ze wzrostem  |  "Ukryta prawda" zapewnia TVN pozycję wicelidera  |  Widownia serialu "Uroczysko" z Antonim Królikowskim  |  Inne pasmo programu TVP 2  |  Dunikowska-Paź twarzą kampanii TVP 1  |  Grupa Play ma 2,12 mln klientów  |  Radio Leliwa uruchomiło kolejny nadajnik  |  Redaktorka naczelna Wizaz.pl  |  Grupa PTWP zmienia newslettery  |  Kryzys na rynku książki  |  PGE wybrała  |  Unia Owocowa poszukuje agencji  |  UPEMI zapowiada powtórkę  |  Dwóch wysłanników rosyjskich mediów zginęło w obwodzie ługańskim  |  Szef TikToka ds. globalnego biznesu ustąpi ze stanowiska  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Teksty WP są wspomagane przez AI. Prezes tłumaczy  |  Biuro korporacyjne Polskiego Radia  |  Najczęściej cytowane medium  |  W Bauerze i AKPA Press mają powstać dwa odrębne zakładowe fundusze świadczeń socjalnych  |  Nju Mobile po przetargu  |  Grupa Kino Polska ze wzrostem  |  "Ukryta prawda" zapewnia TVN pozycję wicelidera  |  Widownia serialu "Uroczysko" z Antonim Królikowskim  |  Inne pasmo programu TVP 2  |  Dunikowska-Paź twarzą kampanii TVP 1  |  Grupa Play ma 2,12 mln klientów  |  Radio Leliwa uruchomiło kolejny nadajnik  |  Redaktorka naczelna Wizaz.pl  |  Grupa PTWP zmienia newslettery  |  Kryzys na rynku książki  |  PGE wybrała  |  Unia Owocowa poszukuje agencji  |  UPEMI zapowiada powtórkę  |  Dwóch wysłanników rosyjskich mediów zginęło w obwodzie ługańskim  |  Szef TikToka ds. globalnego biznesu ustąpi ze stanowiska  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Teksty WP są wspomagane przez AI. Prezes tłumaczy  |  Biuro korporacyjne Polskiego Radia  |  Najczęściej cytowane medium  |  W Bauerze i AKPA Press mają powstać dwa odrębne zakładowe fundusze świadczeń socjalnych  |  Nju Mobile po przetargu  |  Grupa Kino Polska ze wzrostem  |  "Ukryta prawda" zapewnia TVN pozycję wicelidera  |  Widownia serialu "Uroczysko" z Antonim Królikowskim  |  Inne pasmo programu TVP 2  |  Dunikowska-Paź twarzą kampanii TVP 1  |  Grupa Play ma 2,12 mln klientów  |  Radio Leliwa uruchomiło kolejny nadajnik  |  Redaktorka naczelna Wizaz.pl  |  Grupa PTWP zmienia newslettery  |  Kryzys na rynku książki  |  PGE wybrała  |  Unia Owocowa poszukuje agencji  |  UPEMI zapowiada powtórkę  |  Dwóch wysłanników rosyjskich mediów zginęło w obwodzie ługańskim  |  Szef TikToka ds. globalnego biznesu ustąpi ze stanowiska  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 12, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piotr „izak” Skowyrski ambasadorem e-sportowego projektu Betclic Apogee

Marka została oficjalnym sponsorem polskich transmisji turniejów Counter-Strike (fot. materiały prasowe)

Na rynku krajowym debiutuje Betclic Apogee, polsko-portugalska organizacja e-sportowa. Do drużyny dołączył też „izak”, który będzie pełnić rolę ambasadora projektu.

Do tej pory Betclic Apogee znana była głównie z rozgrywek EA FC. W skład organizacji wchodzili m.in. czołowi polscy gracze – Kacper „Furman” Furmanek – niedawny wicemistrz świata drużyn narodowych i mistrz Polski, Szymon „Błachu” Błachowiak – reprezentujący nasz kraj w eliminacjach do eEURO 2024 czy Maksymilian „Zalewskyy” Zalewski. Drużyna z trzema Polakami w składzie występowała w zeszłym roku podczas Klubowych Mistrzostw Świata w FIFA 23 – FIFAe Club World Cup. Obecnie Betclic Apogee debiutuje na Counter-Strike. Trenerem został Jędrzej „Bogdan” Rokita, który w przeszłości był związany m.in. z AVEZ, Illuminar czy Honoris.

Czytaj też: Tour de Pologne zaczyna się dziś we Wrocławiu, zondacrypto partnerem wyścigu

Oprócz polskiego składu w projekcie ma wydatnie pomóc nowy ambasador, czyli Piotr „izak” Skowyrski, który będzie zaangażowany w działania marketingowe na rzecz organizacji i samej marki Betclic planującej jeszcze aktywniejsze działania w obszarze e-sportu.

Marka została też oficjalnym sponsorem polskich transmisji turniejów Counter-Strike, które odbędą się w tym i przyszłym roku, m.in. rozgrywek pod szyldem IEM (m.in. w Kolonii, Rio i Katowicach), ESL Pro League, czy BLAST Premier. We współpracy z Piotrem „izakiem” Skowyrskim transmitowane będą również wybrane turnieje, w których będzie brała udział Betclic Apogee.

Czytaj też: 61 proc. konsumentów kupuje produkty na podstawie rekomendacji influencerów

(AMS, 12.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.