Tour de Pologne zaczyna się dziś we Wrocławiu, zondacrypto partnerem wyścigu
Branding zondacrypto będzie widoczny na starcie i mecie każdego z etapów wyścigu (fot. materiały prasowe)
Dziś we Wrocławiu startuje najsłynniejszy w Polsce i jeden z najważniejszych na świecie wyścigów kolarskich o randze międzynarodowej, czyli Tour de Pologne. Kolarzy pilotować będzie samochód z logotypem giełdy zondacrypto, która jest oficjalnym partnerem wyścigu.
Partner wyścigu wywodzi się z Polski, a jej CEO Przemysław Kral jest w komitecie honorowym Tour de Pologne.
Czytaj też: Piotr „izak” Skowyrski ambasadorem e-sportowego projektu Betclic Apogee
Branding zondacrypto będzie widoczny na starcie i na mecie każdego z etapów wyścigu. W Tour de Pologne Amatorów w Karpaczu (12 sierpnia) z logotypem zondacrypto wystartuje Wojciech Szczepanik, mistrz świata w kolarstwie (Gran Fondo).
Partner wyścigu zrealizuje nawiązującą do wyścigu kampanię promocyjną na nośnikach Out-Of-Home. Odpowiada też za stworzenie mobilnej strefy dla mediów.
Czytaj też: Open Mobi zmienia się w adQuery. Ujednolicenie brandingu i dalsza ekspansja
(AMS, 12.08.2024)