Także Grupa Eurozet podnosi ceny  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Producent „Królowych życia” z mniejszym zyskiem  |  Przyszłość kolejnej serii programu Bogusława Wołoszańskiego  |  Odejście z „Pulsu Biznesu”  |  TVN Siedem i Player z kontynuacją reality show  |  Kanały Canal+ z Ligą Mistrzów UEFA w ofercie operatora  |  ViDoc TV rusza z emisją  |  Startuje siódma edycja Radio Akademii  |  TaniaKsiążka.pl przejmuje księgarnie  |  Orange utknął z przetargiem  |  Publicis Worldwide poszerza portfolio  |  Nowy klient agencji Altavia Kamikaze + K2  |  Locativo opracuje strategię  |  Instagram i Threads bez dostępu do serwisów informacyjnych w Australii  |  Sąd w Hongkongu odrzucił apelację Jimmy'ego Lai  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Także Grupa Eurozet podnosi ceny  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Producent „Królowych życia” z mniejszym zyskiem  |  Przyszłość kolejnej serii programu Bogusława Wołoszańskiego  |  Odejście z „Pulsu Biznesu”  |  TVN Siedem i Player z kontynuacją reality show  |  Kanały Canal+ z Ligą Mistrzów UEFA w ofercie operatora  |  ViDoc TV rusza z emisją  |  Startuje siódma edycja Radio Akademii  |  TaniaKsiążka.pl przejmuje księgarnie  |  Orange utknął z przetargiem  |  Publicis Worldwide poszerza portfolio  |  Nowy klient agencji Altavia Kamikaze + K2  |  Locativo opracuje strategię  |  Instagram i Threads bez dostępu do serwisów informacyjnych w Australii  |  Sąd w Hongkongu odrzucił apelację Jimmy'ego Lai  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Także Grupa Eurozet podnosi ceny  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Producent „Królowych życia” z mniejszym zyskiem  |  Przyszłość kolejnej serii programu Bogusława Wołoszańskiego  |  Odejście z „Pulsu Biznesu”  |  TVN Siedem i Player z kontynuacją reality show  |  Kanały Canal+ z Ligą Mistrzów UEFA w ofercie operatora  |  ViDoc TV rusza z emisją  |  Startuje siódma edycja Radio Akademii  |  TaniaKsiążka.pl przejmuje księgarnie  |  Orange utknął z przetargiem  |  Publicis Worldwide poszerza portfolio  |  Nowy klient agencji Altavia Kamikaze + K2  |  Locativo opracuje strategię  |  Instagram i Threads bez dostępu do serwisów informacyjnych w Australii  |  Sąd w Hongkongu odrzucił apelację Jimmy'ego Lai  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Sierpień 08, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polpharma wybrała Havas PR Warsaw

Polpharma agencję wybrała w drodze przetargu (fot. Polpharma.pl)

Polpharma, polski producent leków i substancji farmaceutycznych, wybrała Havas PR Warsaw do opracowania koncepcji kreatywnej i działań public relations wokół kampanii edukacyjnej "PrzedszkolaBezOwsików.pl" skierowanej do przedszkoli nt. profilaktyki higieny wśród dzieci.

W ramach współpracy Havas PR Warsaw będzie odpowiadać m.in. za obsługę biura prasowego, koordynację współpracy z ekspertami oraz nadzór nad pracami kreatywnymi i produkcyjnymi.

Po stronie Havas Warsaw, agencji należącej do kolektywu Havas Creative Network, leży przygotowanie koncepcji kreatywnej, w tym opracowanie KV, materiałów BTL i assetów graficznych kampanii. 

Klienta pozyskano w drodze przetargu.

(AMS, 08.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.