Realme z kampanią promującą flagowy model telefonu
Za strategię i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Havas Media (screen: YouTube/realme Polska)
Marka Realme uruchomiła kampanię promującą flagowy smartfon GT 2 Pro, prowadzoną w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, digitalu i outdoorze.
W ramach kampanii powstały dwa spoty - 30 i 15-sekundowy, emitowane w stacjach TVP 1, TVP 2, Polsat i TVN oraz ich kanałach tematycznych. W ramach działań promocyjnych będą wykorzystywane również media digital oraz OOH. Za strategię i zakup mediów odpowiedzialna jest agencja Havas Media. Obsługą PR zajmuje się Havas PR Warsaw.
Czytaj też: Leroy Merlin Polska usuwa fanpage nawołujący do bojkotu sieci sklepów
To druga ogólnopolska kampania marki. W marcu wystartowała kampania TV launchująca i promująca obecność marki w Polsce.
(KAP, 05.04.2022)