Havas PR Warsaw partnerem badania „CSR w praktyce – Barometr CCIFP”
Celem badania było poznanie skali zaangażowania firm w działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu (fot. materiały prasowe)
53 proc. respondentów jako główny czynnik wpływający na rozwój CSR wskazało konieczność dostosowania się do wymogów europejskich, np. obowiązek raportowania danych pozafinansowych – wynika z badania „CSR w praktyce - Barometr CCIFP”
Jak wynika z najnowszej edycji badania Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej, walka ze zmianami klimatu to największe wyzwanie dla Polski i świata, a ponad połowa firm deklaruje działania w tym obszarze. Jako następne wyzwanie przedsiębiorcy wskazują konieczność zapewnienia czystej i dostępnej energii, równości płci oraz dobrej jakości edukacji.
Czytaj też: Papaya Films wzmacnia zespół produkcyjny
Projekty z zakresu ESG realizowane są przede wszystkim ze względów wizerunkowych, ale coraz większe znaczenie mają oczekiwania klientów i inwestorów, a także nowe regulacje, jak choćby te związane z raportowaniem pozafinansowym. Dla 50 proc. firm kluczowym motywatorem jest potrzeba zaangażowania społecznego i wprowadzania rzeczywistej zmiany.
53 proc. respondentów za główny czynnik wpływający na rozwój CSR wskazało konieczność dostosowania się do wymogów europejskich.
Havas PR Warsaw jako partner wspierał tegoroczną edycję badania prowadzonego przez Francusko-Polską Izbę Gospodarczą.
Czytaj też: Przetarg T-Mobile zakończony. Wygrała agencja PZL
(AMS, 09.12.2022)