Przetarg T-Mobile zakończony. Wygrała agencja PZL

T-Mobile w finale rozmawiał z trzema agencjami: PZL, Saatchi & Saatchi i 2012 Agency (screen YouTube.com/HILNIOP)
Agencja PZL zwyciężyła w trwającym od sierpnia przetargu na kompleksową obsługę reklamową T-Mobile.
Decyzja zarządu T-Mobile dotycząca nowej agencji została podjęta w poniedziałek późnym popołudniem, zainteresowane agencje zostały poinformowane we wtorek - wynika z ustaleń "Presserwisu".
Do zadań PZL będzie należało m.in. stworzenie strategii komunikacji T-Mobile, adaptacje globalnych działań marki, działania ATL i wydarzenia specjalne. PZL będzie zajmować się przygotowaniem strategii komunikacji marek dla T-Mobile oraz Heyah. Zakres współpracy dotyczy wdrażanych przez operatora produktów i usług, platformy komunikacyjnej T-Mobile i Heyah oraz opracowania i realizacji kampanii reklamowych.
Operator komórkowy T-Mobile, który w sierpniu podjął decyzję o przeprowadzeniu przetargu reklamowego, w finale rozmawiał z trzema agencjami: PZL, Saatchi & Saatchi i 2012 Agency. W przetargu brały jeszcze udział agencje: Change Serviceplan i Gong (obie z Group One) oraz Bridge2Fun. Dotychczasowa agencja T-Mobile - DDB Warszawa - nie uczestniczyła w postępowaniu.
(AMS, 08.12.2022)
