Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 08, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przetarg T-Mobile zakończony. Wygrała agencja PZL

T-Mobile w finale rozmawiał z trzema agencjami: PZL, Saatchi & Saatchi i 2012 Agency (screen YouTube.com/HILNIOP)

Agencja PZL zwyciężyła w trwającym od sierpnia przetargu na kompleksową obsługę reklamową T-Mobile.

Decyzja zarządu T-Mobile dotycząca nowej agencji została podjęta w poniedziałek późnym popołudniem, zainteresowane agencje zostały poinformowane we wtorek - wynika z ustaleń "Presserwisu".

Do zadań PZL będzie należało m.in. stworzenie strategii komunikacji T-Mobile, adaptacje globalnych działań marki, działania ATL i wydarzenia specjalne. PZL będzie zajmować się przygotowaniem strategii komunikacji marek dla T-Mobile oraz Heyah. Zakres współpracy dotyczy wdrażanych przez operatora produktów i usług, platformy komunikacyjnej T-Mobile i Heyah oraz opracowania i realizacji kampanii reklamowych.

Operator komórkowy T-Mobile, który w sierpniu podjął decyzję o przeprowadzeniu przetargu reklamowego, w finale rozmawiał z trzema agencjami: PZL, Saatchi & Saatchi i 2012 Agency. W przetargu brały jeszcze udział agencje: Change Serviceplan i Gong (obie z Group One) oraz Bridge2Fun. Dotychczasowa agencja T-Mobile - DDB Warszawa - nie uczestniczyła w postępowaniu.

(AMS, 08.12.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.