Krzysztof Stanowski podał, że inwestycja w Kanał Zero już się zwróciła. Będą zmiany
Krzysztof Stanowski zapowiada na jesień poważne zmiany w Kanale Zero (screen: YouTube/Kanał Zero)
Twórca Kanału Zero Krzysztof Stanowski podał, że przedsięwzięcie kosztowało 3 mln zł i już jakiś czas temu się zwróciło.
"Na razie mogę powiedzieć, że jakiś czas temu zakończyliśmy etap »wychodzenia na plus« dzięki bieżącej działalności. Inwestycja kosztowała 3 miliony złotych, które jakiś czas temu się zwróciły" – poinformował na platformie X Krzysztof Stanowski, który uruchomił Kanał Zero na początku lutego.
Stanowski zapowiada zmiany w Kanale Zero
Jak podał Stanowski, same przychody z AdSense wyniosły 3,46 mln zł. "Trochę powyżej początkowego biznesplanu, w którym zakładałem 500 000 miesięcznie, a jest 577 000" – pochwalił się.
Czytaj też: Program Katarzyny Kasi i Grzegorza Markowskiego w TVP Info bez telefonów od widzów
Krzysztof Stanowski przyznał również, że Kanał Zero zakończył lipiec z wynikiem, którego się nie spodziewał, "biorąc pod uwagę urlopy wśród członków redakcji, pogodę odciągającą widzów od ekranów" – 35,2 mln wyświetleń. "W pół roku działalności zrobiliśmy 230 milionów wyświetleń" – poinformował.
Wynik finansowy i tak nie będzie tajemnicą, bo będziemy zobowiązani wszystko pokazać. Na razie mogę powiedzieć, że jakiś czas temu zakończyliśmy etap "wychodzenia na plus" dzięki bieżącej działalności. Inwestycja kosztowała 3 miliony złotych, które jakiś czas temu się zwróciły. https://t.co/InDsO5gSSO
— Krzysztof Stanowski (@K_Stanowski) August 2, 2024
Jako Kanał Zero zakończyliśmy lipiec z wynikiem, którego się nie spodziewałem, biorąc pod uwagę urlopy wśród członków redakcji, pogodę odciągającą widzów od ekranów - 35,2 mln wyświetleń.
— Krzysztof Stanowski (@K_Stanowski) August 2, 2024
W pół roku działalności zrobiliśmy 230 milionów wyświetleń.
Twórca Kanału Zero zapowiada też zmiany "contentu, personaliów i technologii". Przełomowy dla kanału ma być wrzesień – z dużym transferem. W październiku natomiast mają się pojawić duże zmiany technologiczne.
Rewizja contentu, personaliów i technologii trwa. Będą co jakiś czas "skoki" (oby we właściwym kierunku). Na pewno wrzesień będzie jakimś otwarciem, ogłosimy gruby transfer i październik technologicznie powinien być dla nas nowym rozdziałem. https://t.co/reheEXwLLR
— Krzysztof Stanowski (@K_Stanowski) August 2, 2024
Czytaj też: TVN 24 liderem kanałów informacyjnych. W grupie komercyjnej Wydarzenia 24 przed TVP Info
(PAR, 05.08.2024)