Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 05, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN 24 liderem kanałów informacyjnych. W grupie komercyjnej Wydarzenia 24 przed TVP Info

W grupie ogólnej 4+ TVN 24 miał średnio 5,50 proc. udziału (fot. Krzysztof Dubiel/TVN)

W lipcu liderem kanałów informacyjnych w grupach ogólnej 4+ i komercyjnej 16-59 był TVN 24. Na drugie miejsce awansowała TV Republika. W grupie komercyjnej Wydarzenia 24 miały lepszy rezultat niż TVP Info.

W grupie ogólnej 4+ TVN 24 (TVN Warner Bros. Discovery) miał średnio 5,50 proc. udziału w rynku widowni telewizyjnej wobec 5,46 proc. w lipcu rok wcześniej.

Telewizja Republika zyskała po zmianach w TVP Info

Druga była TV Republika (Telewizja Republika), która zyskała po zawieszeniu emisji propagandowego TVP Info pod koniec grudnia. TV Republika odnotowała 3,92 proc. udziału wobec zaledwie 0,08 proc. rok wcześniej.

Czytaj też: Program Katarzyny Kasi i Grzegorza Markowskiego w TVP Info bez telefonów od widzów

Trzecią pozycję zajął Polsat News (Grupa Polsat Plus) – 1,51 proc. (1,7 proc. w lipcu 2023 roku). Na czwarte miejsce spadł naziemny TVP Info (Telewizja Polska) – 1,32 proc. (w dół z 5,27 proc. rok wcześniej).

Dalej znalazły się:

  • naziemne Wydarzenia 24 (Grupa Polsat Plus) – 1,04 proc. (wzrost z 0,79 proc.),
  • TVN 24 BiS (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,51 proc. (spadek z 0,54 proc.),
  • Telewizja wPolsce.pl (Fratria) – 0,34 proc. (wzrost z 0,02 proc.),
  • naziemny Polsat News Polityka (Grupa Polsat Plus) – 0,23 proc. (kanał nadaje od 10 stycznia),
  • Polsat News 2 (Grupa Polsat Plus) – 0,09 proc. (spadek z 0,12 proc.),
  • Biznes24 (Tier Investment) – 0,01 proc. (spadek z 0,02 proc.)
  • i Pogoda24.TV (MWE Networks) – poniżej 0,01 proc. (kanał nadaje od 1 marca).

Wydarzenia 24 lepiej niż TVP Info w grupie komercyjnej

News 24 (Astro) nie jest monitorowany przez Nielsen Media.

Czytaj też: Artur Koziołek został szefem redakcji publicystyki Polskiego Radia 24

W grupie komercyjnej 16-59 kanał TVN 24 miał średnio 3,57 proc. udziału (spadek z 3,77 proc.). Udział TV Republika wyniósł 1,9 proc. (0,04 proc. rok wcześniej), Polsat News – 1,09 proc. (spadek z 1,36 proc.), Wydarzeń 24 – 0,86 proc. (wzrost z 0,65 proc.), a TVP Info – 0,75 proc. (wobec 2,56 proc. rok wcześniej).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Ryzykant. Wojciech Bojanowski – zdolny reporter na specjalnych warunkach

(MNIE, 05.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.