Przejście z "Przeglądu Sportowego" do Tvpsport.pl  |  Oglądalność programu "Bez retuszu" Marka Czyża w TVP Info  |  Losy byłego wicedyrektora Biura Reklamy TVP  |  Prezes Agory w radzie Eurozetu  |  Meloradio bez audycji  |  Firma producencka Vision House Productions  |  Metroport zakończył rok z zyskiem  |  Viaplay nadal bez premiery  |  Chopin Telewizja Kablowa uruchomi kanały lokalne  |  Światowa konferencja w Katowicach  |  Nadawca Radia Bezpieczna Podróż dalej na minusie  |  Wybrano władze Polskiej Izby Druku  |  Konsumenci kupują na podstawie rekomendacji influencerów  |  Ambasador marki Whirlpool  |  Marketing manager w DLL  |  GPD przygotowała kampanię  |  Amazon podwoił zysk, ale zawiódł oczekiwania  |  ByteDance i TikTok pozwane przez USA za brak ochrony prywatności dzieci  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przejście z "Przeglądu Sportowego" do Tvpsport.pl  |  Oglądalność programu "Bez retuszu" Marka Czyża w TVP Info  |  Losy byłego wicedyrektora Biura Reklamy TVP  |  Prezes Agory w radzie Eurozetu  |  Meloradio bez audycji  |  Firma producencka Vision House Productions  |  Metroport zakończył rok z zyskiem  |  Viaplay nadal bez premiery  |  Chopin Telewizja Kablowa uruchomi kanały lokalne  |  Światowa konferencja w Katowicach  |  Nadawca Radia Bezpieczna Podróż dalej na minusie  |  Wybrano władze Polskiej Izby Druku  |  Konsumenci kupują na podstawie rekomendacji influencerów  |  Ambasador marki Whirlpool  |  Marketing manager w DLL  |  GPD przygotowała kampanię  |  Amazon podwoił zysk, ale zawiódł oczekiwania  |  ByteDance i TikTok pozwane przez USA za brak ochrony prywatności dzieci  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przejście z "Przeglądu Sportowego" do Tvpsport.pl  |  Oglądalność programu "Bez retuszu" Marka Czyża w TVP Info  |  Losy byłego wicedyrektora Biura Reklamy TVP  |  Prezes Agory w radzie Eurozetu  |  Meloradio bez audycji  |  Firma producencka Vision House Productions  |  Metroport zakończył rok z zyskiem  |  Viaplay nadal bez premiery  |  Chopin Telewizja Kablowa uruchomi kanały lokalne  |  Światowa konferencja w Katowicach  |  Nadawca Radia Bezpieczna Podróż dalej na minusie  |  Wybrano władze Polskiej Izby Druku  |  Konsumenci kupują na podstawie rekomendacji influencerów  |  Ambasador marki Whirlpool  |  Marketing manager w DLL  |  GPD przygotowała kampanię  |  Amazon podwoił zysk, ale zawiódł oczekiwania  |  ByteDance i TikTok pozwane przez USA za brak ochrony prywatności dzieci  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 05, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Program Katarzyny Kasi i Grzegorza Markowskiego w TVP Info bez telefonów od widzów

Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski wcześniej związani byli ze "Szkłem kontaktowym" TVN 24 (fot. Adrian Błachut)

Wśród prowadzących nowy program Katarzyny Kasi i Grzegorza Markowskiego w TVP Info znajdzie się również Mirosław Oczkoś, ekspert od wizerunku i marketingu politycznego. – Nasz program wyobrażam sobie jako rodzaj odtrutki albo sympatycznej terapii – mówi Markowski.

Format Katarzyny Kasi i Grzegorza Markowskiego będzie jedną z nowości jesiennej ramówki TVP Info. Ma mieć formułę publicystyczno-satyryczną.

Markowski: "Rodzaj odtrutki albo sympatycznej terapii"

– Lubię myśleć o nim jako o programie, który będzie w jakimś sensie pełnił funkcję terapeutyczną. Na strach nie ma lepszej recepty niż śmiech. Żyjemy w świecie, w którym boimy się bardzo wielu rzeczy, bo ten świat zrobił się ostatnio groźny. Czasami dystans od polityki i spojrzenie na nią niepoważnie może spowodować, że będzie nam po prostu lepiej – opowiada Katarzyna Kasia.

Czytaj też: TVN 24 liderem kanałów informacyjnych. W grupie komercyjnej Wydarzenia 24 przed TVP Info

– Nasz program wyobrażam sobie jako rodzaj odtrutki albo sympatycznej terapii – mówi Grzegorz Markowski. – Jesteśmy tak przebodźcowani złymi informacjami, wyłącznie negatywną interpretacją rzeczywistości i budowaniem ciągłych napięć, że przyda się nam przestrzeń, w której będzie można nie udawać, że tych wszystkich problemów nie ma, ale spojrzeć na nie odrobinę lżej – opowiada Markowski.

I dodaje: – W czasie rządów Zjednoczonej Prawicy wiele osób podchodziło do nas i dziękowało, że jesteśmy. Taką też widzę rolę tego programu: dawać widzom poczucie, że w myśleniu, wątpliwościach czy rozczarowaniach nie są sami.

Inna formuła niż "Szkło kontaktowe"

W programie Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski nie będą jedynymi prowadzącymi. – Prowadzących będzie w sumie sześcioro. Dołączy do nas między innymi Mirosław Oczkoś – mówi Kasia.

Czytaj też: Krzysztof Stanowski podał, że inwestycja w Kanał Zero już się zwróciła. Będą zmiany

Format ma różnić się od "Szkła kontaktowego". – Formuła będzie nieco inna niż "Szkła kontaktowego", przede wszystkim dlatego, że będzie się w nim więcej działo – zaznacza Katarzyna Kasia. – To nie będzie program oparty wyłącznie na komentowaniu najnowszych wiadomości i różnych absurdów ze świata polityki. Oczywiście tego też nie zabraknie – opowiada Kasia.

Do studia zapraszani będą również goście. – Będą to nie tylko osoby ze świata polityki. Zależy nam również na tym, żeby pojawiali się eksperci w różnych sprawach, których ogląd będziemy chcieć pogłębić – mówi Kasia.

W programie nie będzie telefonów od widzów. – Przewidujemy interakcję z widzami. Myślimy o SMS-ach i kontakcie przez media społecznościowe – mówi Katarzyna Kasia.

Katarzyna Kasia i Grzegorz Markowski wcześniej związani byli ze "Szkłem kontaktowym" TVN 24.

Kasia: "Media publiczne z powrotem publiczne"

Grzegorz Markowski przyznaje: – Nie pamiętałem nawet, że w "Szkle kontaktowym" byłem aż 16 lat, czyli już blisko 18 lat, kiedy człowiek staje się dojrzały i zaczyna żyć na własne konto. Uznaliśmy z Katarzyną Kasią, że to jest dobry moment, żeby zrobić coś swojego od początku do końca, ale też coś, za co od początku do końca bierze się odpowiedzialność.

Czytaj też: Marcin Kowalski nie kieruje już spółkami MWE Networks. "Odszedł na własny wniosek"

– Zależy mi, żeby media publiczne w Polsce były z powrotem publiczne, misyjne i łączyły ludzi – mówi Katarzyna Kasia, pytana o powody przejścia do TVP Info.

– Jeżeli człowiek wyobrazi sobie podpisywanie umowy ze spółką, która w nagłówku ma, że jest w likwidacji, decyzja może wydawać się odważna, ale nie wyobrażam sobie, żebym tam teraz nie poszła i chociaż nie spróbowała zrobić tego, co planujemy – tłumaczy Kasia.

Program oglądać będzie można w TVP Info od 2 września w dni powszednie o godz. 21. – Nazwa zostanie ujawniona podczas konferencji ramówkowej 28 sierpnia – mówi Katarzyna Kasia.

Czytaj też: Literówka zmienia płeć. W wolnych mediach od korekty ważniejszy jest zysk

(KOZ, 05.08.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.