Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 17, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rośnie widownia Telewizji Republika w telewizji naziemnej. Dane Nielsen Media

Szefem Telewizji Republika jest Tomasz Sakiewicz (screen: YouTube/Telewizja Republika)

Po starcie emisji na ogólnopolskim ósmym multipleksie telewizyjnym naziemna widownia Telewizji Republika wzrosła.

Z danych Nielsen Media, do których dotarł "Presserwis", wynika, że w okresie od 5 do 8 lipca, czyli tydzień przed uruchomieniem emisji na MUX 8, widownia stacji w telewizji naziemnej (bez widzów kablowo-satelitarnych) wynosiła średnio 25 tys. osób.

Nadawca Telewizji Republika uruchomi drugi kanał

Udział w rynku w grupie ogólnej 4+ wśród widowni naziemnej wyniósł w tym okresie 2,11 proc. Stacja miała już wtedy widzów z telewizji naziemnej, bo nadaje też na multipleksach lokalnych.

Czytaj też: Kanał wPolsce24 emisję naziemną musi rozpocząć najpóźniej na początku września

Z kolei od 12 do 15 lipca (emisję na MUX 8 uruchomiono po południu 12 lipca) z naziemnej telewizji pochodziło średnio 33 tys. widzów, przy udziale naziemnym 2,75 proc. w grupie ogólnej 4+.

W weekend stacja relacjonowała m.in. zamach na Donalda Trumpa, a w poniedziałek zatrzymanie przez ABW byłego wiceministra sprawiedliwości Marcina Romanowskiego.

Republika na MUX 8 to formalnie inny kanał niż Telewizja Republika w przekazie kablowo-satelitarnym. W praktyce jednak stacje nadają ten sam przekaz, a w panelu Nielsen Media jest jeden kanał spółki. Nadawca dopiero przygotowuje się do uruchomienia drugiego kanału, który przejmie koncesję satelitarną Telewizji Republika. Ma on mieć mniej programów informacyjnych i publicystycznych niż ten z koncesją naziemną, a więcej rozrywkowych.

Czytaj też: Oglądalność wielkiej czwórki w prime time. TVN lepiej niż TVP 1, TVP 2 i Polsat

(MNIE, 17.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.