Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 16, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Oglądalność wielkiej czwórki w prime time. TVN lepiej niż TVP 1, TVP 2 i Polsat

TVN zanotował w prime time (od 18 do 23) od początku stycznia do końca czerwca średnio 8,35 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (screen: YouTube/tvnpl)

Spośród stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time (w godz. 18-23) w pierwszym półroczu w grupie ogólnej 4+ oraz komercyjnych 16-49 i 16-59 TVN był przed konkurencją.

TVN zanotował w prime time (od początku stycznia do końca czerwca) średnio 8,35 proc. udziału w grupie ogólnej 4+ (rok do roku spadek z 8,92 proc.), 9,79 proc. w komercyjnej 16-49 (w dół z 10,66 proc.) oraz 9,22 proc. w komercyjnej 16-59 (w dół z 9,95 proc.).

Czytaj też: TV Republika zapowiada drugi kanał. Ma powstać na bazie koncesji satelitarnej

Udział TVP 1 w prime time to średnio 7,69 proc. w grupie ogólnej 4+ (spadek z 8,95 proc. rok wcześniej), 5,38 proc. w komercyjnej 16-49 (spadek z 5,56 proc.) oraz 5,83 proc. w komercyjnej 16-59 (w dół z 6,45 proc.).

Udział TVP 2 wyniósł 7,55 proc. w grupie ogólnej 4+ (spadek z 8,43 proc.), 5,35 proc. w komercyjnej 16-49 (spadek z 6,13 proc.) oraz 5,61 proc. w komercyjnej 16-59 (spadek z 6,28 proc.).

Polsat miał 6,68 proc. w grupie ogólnej 4+ (spadek z 7,34 proc.), 8,09 proc. w komercyjnej 16-49 (w dół z 8,87 proc.) oraz 7,46 proc. w komercyjnej 16-59 (spadek z 8,4 proc.).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Kanały TVP straciły udział w grupie ogólnej i komercyjnych w pierwszym półroczu

(MNIE, 16.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.