Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 03, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Totalizator Sportowy unieważnia kolejny przetarg. Tym razem na działania w internecie

Totalizator Sportowy jest pierwszą firmą, która w Polsce podpisała list intencyjny (w 2004 roku) dotyczący przestrzegania standardów przetargowych EACA (European Association of Communication Agencies) i WFA (World Federation of Advertisers) (screen: totalizator.pl)

Totalizator Sportowy unieważnił przetarg na świadczenie usług z zakresu marketingu internetowego – dowiedział się "Presserwis".

Wybrana w przetargu agencja miała być odpowiedzialna m.in. za opracowanie strategii działań Totalizatora Sportowego w internecie pod kątem pozyskiwania nowych graczy dla Lotto, opracowanie strategii komunikacji w internecie wybranych marek i produktów oraz koncepcji rozwoju profilów marki Lotto w mediach społecznościowych, content marketing (SEO) i rekomendację narzędzi pomiaru efektywności działań komunikacyjnych w internecie.

Czytaj też: Żaneta Gotowalska-Wróblewska, była dziennikarka WP, pracuje w SEC Newgate Group

Wcześniej Totalizator unieważnił postępowanie dotyczące wyboru agencji reklamowych. Spółka otrzymała od Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR list, w którym wskazano szkodliwość takiego działania ze względu na koszty, jakie musiały ponieść agencje uczestniczące w postępowaniu. Totalizator Sportowy broni się, że decydując się na udział w przetargu, agencje wiedziały, iż może być on odwołany.

Firma zapowiada ponowne uruchomienie obu przetargów, co ma nastąpić w tym roku.

Czytaj też: Marek Szkolnikowski, były dyrektor TVP Sport, rozpoczął pracę w InPoście

(KAP, AMS, 03.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.