Totalizator Sportowy unieważnia kolejny przetarg. Tym razem na działania w internecie
Totalizator Sportowy jest pierwszą firmą, która w Polsce podpisała list intencyjny (w 2004 roku) dotyczący przestrzegania standardów przetargowych EACA (European Association of Communication Agencies) i WFA (World Federation of Advertisers) (screen: totalizator.pl)
Totalizator Sportowy unieważnił przetarg na świadczenie usług z zakresu marketingu internetowego – dowiedział się "Presserwis".
Wybrana w przetargu agencja miała być odpowiedzialna m.in. za opracowanie strategii działań Totalizatora Sportowego w internecie pod kątem pozyskiwania nowych graczy dla Lotto, opracowanie strategii komunikacji w internecie wybranych marek i produktów oraz koncepcji rozwoju profilów marki Lotto w mediach społecznościowych, content marketing (SEO) i rekomendację narzędzi pomiaru efektywności działań komunikacyjnych w internecie.
Czytaj też: Żaneta Gotowalska-Wróblewska, była dziennikarka WP, pracuje w SEC Newgate Group
Wcześniej Totalizator unieważnił postępowanie dotyczące wyboru agencji reklamowych. Spółka otrzymała od Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR list, w którym wskazano szkodliwość takiego działania ze względu na koszty, jakie musiały ponieść agencje uczestniczące w postępowaniu. Totalizator Sportowy broni się, że decydując się na udział w przetargu, agencje wiedziały, iż może być on odwołany.
Firma zapowiada ponowne uruchomienie obu przetargów, co ma nastąpić w tym roku.
Czytaj też: Marek Szkolnikowski, były dyrektor TVP Sport, rozpoczął pracę w InPoście
(KAP, AMS, 03.07.2024)