Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 02, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Debata prezydencka w CNN pomiędzy Bidenem a Trumpem zarobiła z reklam 3,7 mln dol.

Tylko 28 proc. widzów oglądało całą, półtoragodzinną debatę (screen: YouTube/CNN)

Według EDO Ad EnGage ogólnokrajowe przychody z reklam telewizyjnych podczas pierwszej debaty prezydenckiej pomiędzy Joe Bidenem a Donaldem Trumpem wyniosły 3,7 mln dol. w dziesięciu amerykańskich sieciach nadawczych i kablowych.

Pierwsza debata prezydencka zawierała dwie przerwy reklamowe. Podczas nich reklamowały się produkty farmaceutyczne. Spoty wyceniono na 2 mln dol. W sumie było 17 emisji.

Czytaj też: Debata prezydencka w CNN miała ponad 51 mln widzów w USA. Ale to mniej niż w 2020 roku

Ogółem w sieci wyemitowano 138 spotów, co dało łącznie 763,5 miliona wyświetleń.

Wśród czołowych marek farmaceutycznych reklamujących się podczas debaty były: Ozempic, Dupixent, Vyvgart, Tremfya, a także Bristol-Myers, Prevagen, Ro, Novo Nordisk i Iberogast.

Inne główne kategorie reklam obejmowały: karmę dla zwierząt domowych, bezpieczeństwo w domu, rejsy wycieczkowe, dealerów samochodowych, farmaceutyki dostępne bez recepty oraz witaminy/suplementy.

Wśród marek zajmujących się reklamą polityczną znalazł się Make America Great Again PAC (komitet akcji politycznej), który wydał 150 tys. dolarów na cały wieczór – z przygotowaniem i analizą debaty. Przełożyło się to w sumie na 12 emisji w CNN, Fox News Channel, Fox Business i News Nation.

Czytaj też: "The New York Times" wzywa Bidena do wycofania się z wyścigu o prezydenturę

AdImpact twierdzi, że linearne sieci telewizyjne miały 42 proc. udziału w widowni; platformy streamingowe 41 proc.; YouTube TV i YouTube stanowiły odpowiednio 10 proc. i 7 proc.

Widzowie obejrzeli mniej więcej połowę 90-minutowego wydarzenia – średnio 44 minuty, jak podaje MiQ, firma zajmująca się mediami.

Tylko 28 proc. widzów oglądało całą debatę.

Czytaj też: Nowy Press: Chaciński o kulturze, której brak, a także Bojanowski, Nałęcz, CPK oraz Ziobro mediom

(MAC, 02.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.