Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 01, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Debata prezydencka w CNN miała ponad 51 mln widzów w USA. Ale to mniej niż w 2020 roku

Wszystkie platformy CNN, w tym telewizja linearna, transmisja strumieniowa i cyfrowa, osiągnęły łącznie 11,4 mln widzów (screen: YouTube/The Wall Street Journal)

Debata prezydencka w CNN pokazywana w 17 amerykańskich stacjach telewizyjnych według pomiarów Nielsena przyciągnęła łącznie 51,3 mln widzów. Oznacza to spadek o 30 proc. w porównaniu z pierwszą debatą prezydencką pomiędzy prezydentem Joe Bidenem a Donaldem Trumpem w 2020 roku.

Pierwszą debatę prezydencką we wrześniu 2020 roku obejrzało 73,1 mln widzów, co stanowi trzecią najczęściej oglądaną debatę w historii Stanów Zjednoczonych.

Wszystkie platformy CNN osiągnęły 11,4 mln widzów

Najlepsze wyniki w tym roku uzyskała CNN oraz siostrzane sieci HLN i CNNe – 9,04 mln (sama CNN miała 8,75 mln). Tuż za nimi plasowały się Fox News Channel i ABC – odpowiednio 8,82 mln i 8,7 mln. Na dalszych pozycjach na liście znalazły się NBC z 5,17 mln, CBS z 4,81 mln, MSNBC z 3,94 mln i Fox Television Network z 3,5 mln.

Czytaj też: "The New York Times" wzywa Bidena do wycofania się z wyścigu o prezydenturę

CNN twierdzi, że platforma Max (obie w ramach Warner Bros. Discovery) odnotowała 864 tys. widzów, a oglądalność cyfrowa CNN wyniosła 1,5 mln. Wszystkie platformy CNN, w tym telewizja linearna, transmisja strumieniowa i cyfrowa, osiągnęły łącznie 11,4 mln widzów. To wzrost o 7,7 proc. w porównaniu z pierwszą debatą prezydencką CNN w 2020 roku (8,93 mln).

Nielsen twierdzi, że wszystkie sieci oglądały łącznie 34,2 mln widzów w wieku 55 lat i więcej, 10,9 mln w wieku 35-54 lat i 4,5 miliona w wieku 18-34 lat. Sieci telewizyjne uwzględnione w wynikach Nielsena to: ABC, CBS, Fox, NBC, Scripps News, Telemundo, Univision, BET, CNN, CNNe, HLN, Fox Business, Fox News Channel, MSNBC, Newsmax, NewsNation i PBS.

Najwyżej oceniane pierwsze debaty prezydenckie miały miejsce w 2016 roku pomiędzy Donaldem Trumpem a Hillary Clinton – z udziałem 84 mln widzów – oraz w 1980 pomiędzy prezydentem Jimmym Carterem a Ronaldem Reaganem – z udziałem 80,6 mln. W 2016 roku odbyły się trzy debaty prezydenckie, w 2020 – dwie, a w 1980 tylko jedna.

Czytaj też: Nowy Press: Chaciński o kulturze, której brak, a także Bojanowski, Nałęcz, CPK oraz Ziobro mediom

(MAC, 01.07.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.