Trzy kolejne nominacje dla McCann Poland i Mastercard Poland. Jest ich już 14
Narzędzie GdzieZamieszkać w czasie ubiegłorocznej edycji Cannes Lions otrzymało już 9 nagród
Międzynarodowy Festiwal Kreatywności Cannes Lions ogłosił kolejne konkursowe short listy. Kampanie McCann Poland i Mastercard Poland mają trzy nowe nominacje – w sumie jest ich już 14.
McCann Poland została nominowana w kategorii Creative Strategy, podkategoria
Customer Services/Business to Business za działania zrealizowane dla Mastercard Poland zatytułowane "Room for Everyone" wykorzystujące narzędzie GdzieJakiBiznes.
Czytaj też: Magdalena Marszałkowska dyrektorką departamentu marketingu Energa SA
Dwie kolejne nominacje McCann i Mastercard otrzymały za zgłoszenie pt. "Where to Settle" ("Gdzie zamieszkać"), która ma pomagać obywatelom Ukrainy w świadomym wybieraniu miejsca do życia w Polsce – w kategorii Creative Effectiveness, w podkategoriach Creative Effectiveness for Good i Real Time Response.
W czasie ubiegłorocznej edycji Cannes Lions praca "Where to Settle" otrzymała w sumie aż dziewięć nagród, m.in. Titanium oraz Grand Prix w kategorii Sustainable development goals, a także złoto, srebro i brąz w kategorii Direct, brąz w kategorii Creative data, srebro w kategorii Brand Experience & Activation, oraz złoto i brąz w kategorii PR.
Czytaj też: Lekarze będą mogli reklamować swoje usługi. Ale w zasadzie już to robią
(AMS, 19.06.2024)