Wpływy reklamowe tygodnika "Sieci"  |  Czuchnowski w raporcie "O tym się mówi"  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Centralny Port Komunikacyjny wybrał  |  Sztuczna inteligencja wspomoże PAP  |  Najczęściej cytowane media w marcu  |  Agencja Jarosława Kuźniara  |  Premiera drugiego sezonu "Pati"  |  Grupa Polsat Plus z programem  |  TVN WBD uruchomił kanały  |  Widownia "Szansy na sukces"  |  Organizacje zrzeszające operatorów chcą reformy  |  Sąd skazał działacza za szantażowanie dziennikarza "Superwizjera" TVN  |  Wspólny podcast RMF FM i Pomponika  |  Inea podwyższa ceny  |  KRRiT uchyliła koncesje  |  VerdeAgency wygrywa  |  Value Media  |  DoubleVerify rozszerza ofertę  |  Producent "Peaky Blinders" spróbuje przejąć ITV Studios  |  BBC wprowadzi kodeks postępowania, by uniknąć skandali  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wpływy reklamowe tygodnika "Sieci"  |  Czuchnowski w raporcie "O tym się mówi"  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Centralny Port Komunikacyjny wybrał  |  Sztuczna inteligencja wspomoże PAP  |  Najczęściej cytowane media w marcu  |  Agencja Jarosława Kuźniara  |  Premiera drugiego sezonu "Pati"  |  Grupa Polsat Plus z programem  |  TVN WBD uruchomił kanały  |  Widownia "Szansy na sukces"  |  Organizacje zrzeszające operatorów chcą reformy  |  Sąd skazał działacza za szantażowanie dziennikarza "Superwizjera" TVN  |  Wspólny podcast RMF FM i Pomponika  |  Inea podwyższa ceny  |  KRRiT uchyliła koncesje  |  VerdeAgency wygrywa  |  Value Media  |  DoubleVerify rozszerza ofertę  |  Producent "Peaky Blinders" spróbuje przejąć ITV Studios  |  BBC wprowadzi kodeks postępowania, by uniknąć skandali  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wpływy reklamowe tygodnika "Sieci"  |  Czuchnowski w raporcie "O tym się mówi"  |  Warner Bros. Discovery liderem  |  Centralny Port Komunikacyjny wybrał  |  Sztuczna inteligencja wspomoże PAP  |  Najczęściej cytowane media w marcu  |  Agencja Jarosława Kuźniara  |  Premiera drugiego sezonu "Pati"  |  Grupa Polsat Plus z programem  |  TVN WBD uruchomił kanały  |  Widownia "Szansy na sukces"  |  Organizacje zrzeszające operatorów chcą reformy  |  Sąd skazał działacza za szantażowanie dziennikarza "Superwizjera" TVN  |  Wspólny podcast RMF FM i Pomponika  |  Inea podwyższa ceny  |  KRRiT uchyliła koncesje  |  VerdeAgency wygrywa  |  Value Media  |  DoubleVerify rozszerza ofertę  |  Producent "Peaky Blinders" spróbuje przejąć ITV Studios  |  BBC wprowadzi kodeks postępowania, by uniknąć skandali  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 29, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanał filmowy Kino Polska zmieni logo i oprawę. Ramówka zostanie poszerzona

Nowa oprawa audiowizualna kanału Kino Polska zostanie wsparta kampanią reklamową (screen: YouTube/Telewizja Kino Polska)

W poniedziałek 3 czerwca kanał filmowy Kino Polska (Grupa Kino Polska) zmieni identyfikację wizualną i muzyczną. Jego ramówka zostanie poszerzona o cykl "Kino pokoleń".

W ramach wprowadzanych zmian pojawi się nowe logo Kino Polska. Nazwa stacji jest zapisana odświeżonym fontem, a obok niej pojawi się zmieniony sygnet, przedstawiający kadr.

Kino Polska wprowadza nowy cykl filmowy

"Nowy logotyp Kino Polska dodatkowo podkreśla filmowy charakter kanału i przypomina, że odwzorowując kadr dłońmi każdy z nas może spojrzeć na świat przez pryzmat twórcy szukającego odpowiedniego ujęcia" – podano w komunikacie.

Czytaj też: MWE Networks w konkursie na MUX 8 zgłosiła kanał, który ma walczyć z dezinformacją

Zmieni się także oprawa graficzna i muzyczna stacji. Skomponowania muzyki do oprawy podjął się muzyk i kompozytor Szymon Wysocki.

Zmianie oprawy towarzyszyć będzie wprowadzenie cyklu filmowego "Kino pokoleń", w ramach którego będą nadawane filmy wyprodukowane od lat 80. do współczesności, np. "Psy" czy "W lesie dziś nie zaśnie nikt". Będzie on nadawany w niedziele.

Kampania reklamowa Kino Polska wystartuje 3 czerwca

"Stacja zmienia się dla widzów, proponując zupełnie nową odsłonę Kino Polska, chcąc dotrzeć do młodszej publiczności" – uzasadniono w komunikacie.

Czytaj też: W 2023 roku KRRiT wydała 64,2 mln zł. Prof. Kowalski przeciwny przyjęciu sprawozdania

Nowa oprawa audiowizualna kanału Kino Polska zostanie wsparta kampanią reklamową, która wystartuje 3 czerwca i obejmie internet oraz prasę, autopromocję na kanałach telewizyjnych z portfolio Grupy Kino Polska oraz działania promocyjne u operatorów kablowych i satelitarnych. Kampania potrwa do końca czerwca.

Według Nielsen Media w kwietniu kanał miał średnio 0,3 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+ (0,43 proc. w kwietniu 2023) i 0,32 proc. w grupie komercyjnej 16-59 (0,52 proc. rok wcześniej).

Czytaj też: "Zastaliśmy TVP bez fachowców i z przerostem biurokracji". Dyrektor opowiada o problemach

(MNIE, 29.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.