TV Republika nie wycofuje się  |  Wiernikowska dla Kanału Zero  |  Media już wcześniej nawoływały Bidena do rezygnacji  |  Jeden redaktor na czele wszystkich serwisów Grupy Infor  |  Wydawca NaTemat.pl zmniejszył przychody i zysk  |  Polsat Sport z prawami  |  Cichopek poprowadzi nowy program  |  Wieloletni reporter "Pytania na śniadanie" w innym zespole  |  Audioteka.pl chce, by po audiobooki sięgały miliony Polaków  |  Casting do "Lego Masters" w TVN  |  Radio Tok FM ruszyło z kampanią  |  Mediahub: na co branża reklamowa musi zwrócić uwagę  |  Prezes w Humanverse  |  Space Cat Industries tworzy  |  325 prac nominowanych w KTR 2024  |  Paramount usuwa archiwa  |  Były brytyjski premier żąda, by policja zbadała przeszłość CEO "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od wczoraj mogą Państwo również nabyć nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Chaciński o kulturze, której brak, a także Bojanowski, Nałęcz, CPK oraz Ziobro mediom – polecamy!  | 

TV Republika nie wycofuje się  |  Wiernikowska dla Kanału Zero  |  Media już wcześniej nawoływały Bidena do rezygnacji  |  Jeden redaktor na czele wszystkich serwisów Grupy Infor  |  Wydawca NaTemat.pl zmniejszył przychody i zysk  |  Polsat Sport z prawami  |  Cichopek poprowadzi nowy program  |  Wieloletni reporter "Pytania na śniadanie" w innym zespole  |  Audioteka.pl chce, by po audiobooki sięgały miliony Polaków  |  Casting do "Lego Masters" w TVN  |  Radio Tok FM ruszyło z kampanią  |  Mediahub: na co branża reklamowa musi zwrócić uwagę  |  Prezes w Humanverse  |  Space Cat Industries tworzy  |  325 prac nominowanych w KTR 2024  |  Paramount usuwa archiwa  |  Były brytyjski premier żąda, by policja zbadała przeszłość CEO "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od wczoraj mogą Państwo również nabyć nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Chaciński o kulturze, której brak, a także Bojanowski, Nałęcz, CPK oraz Ziobro mediom – polecamy!  | 

TV Republika nie wycofuje się  |  Wiernikowska dla Kanału Zero  |  Media już wcześniej nawoływały Bidena do rezygnacji  |  Jeden redaktor na czele wszystkich serwisów Grupy Infor  |  Wydawca NaTemat.pl zmniejszył przychody i zysk  |  Polsat Sport z prawami  |  Cichopek poprowadzi nowy program  |  Wieloletni reporter "Pytania na śniadanie" w innym zespole  |  Audioteka.pl chce, by po audiobooki sięgały miliony Polaków  |  Casting do "Lego Masters" w TVN  |  Radio Tok FM ruszyło z kampanią  |  Mediahub: na co branża reklamowa musi zwrócić uwagę  |  Prezes w Humanverse  |  Space Cat Industries tworzy  |  325 prac nominowanych w KTR 2024  |  Paramount usuwa archiwa  |  Były brytyjski premier żąda, by policja zbadała przeszłość CEO "The Washington Post"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od wczoraj mogą Państwo również nabyć nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Chaciński o kulturze, której brak, a także Bojanowski, Nałęcz, CPK oraz Ziobro mediom – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 29, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanał filmowy Kino Polska zmieni logo i oprawę. Ramówka zostanie poszerzona

Nowa oprawa audiowizualna kanału Kino Polska zostanie wsparta kampanią reklamową (screen: YouTube/Telewizja Kino Polska)

W poniedziałek 3 czerwca kanał filmowy Kino Polska (Grupa Kino Polska) zmieni identyfikację wizualną i muzyczną. Jego ramówka zostanie poszerzona o cykl "Kino pokoleń".

W ramach wprowadzanych zmian pojawi się nowe logo Kino Polska. Nazwa stacji jest zapisana odświeżonym fontem, a obok niej pojawi się zmieniony sygnet, przedstawiający kadr.

Kino Polska wprowadza nowy cykl filmowy

"Nowy logotyp Kino Polska dodatkowo podkreśla filmowy charakter kanału i przypomina, że odwzorowując kadr dłońmi każdy z nas może spojrzeć na świat przez pryzmat twórcy szukającego odpowiedniego ujęcia" – podano w komunikacie.

Czytaj też: MWE Networks w konkursie na MUX 8 zgłosiła kanał, który ma walczyć z dezinformacją

Zmieni się także oprawa graficzna i muzyczna stacji. Skomponowania muzyki do oprawy podjął się muzyk i kompozytor Szymon Wysocki.

Zmianie oprawy towarzyszyć będzie wprowadzenie cyklu filmowego "Kino pokoleń", w ramach którego będą nadawane filmy wyprodukowane od lat 80. do współczesności, np. "Psy" czy "W lesie dziś nie zaśnie nikt". Będzie on nadawany w niedziele.

Kampania reklamowa Kino Polska wystartuje 3 czerwca

"Stacja zmienia się dla widzów, proponując zupełnie nową odsłonę Kino Polska, chcąc dotrzeć do młodszej publiczności" – uzasadniono w komunikacie.

Czytaj też: W 2023 roku KRRiT wydała 64,2 mln zł. Prof. Kowalski przeciwny przyjęciu sprawozdania

Nowa oprawa audiowizualna kanału Kino Polska zostanie wsparta kampanią reklamową, która wystartuje 3 czerwca i obejmie internet oraz prasę, autopromocję na kanałach telewizyjnych z portfolio Grupy Kino Polska oraz działania promocyjne u operatorów kablowych i satelitarnych. Kampania potrwa do końca czerwca.

Według Nielsen Media w kwietniu kanał miał średnio 0,3 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej 4+ (0,43 proc. w kwietniu 2023) i 0,32 proc. w grupie komercyjnej 16-59 (0,52 proc. rok wcześniej).

Czytaj też: "Zastaliśmy TVP bez fachowców i z przerostem biurokracji". Dyrektor opowiada o problemach

(MNIE, 29.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.