Kampania KOD "Wybory bez picu" z konkursem na historię związaną z wyborami
Celem kampanii jest promocja uczciwych wyborów (fot. Facebook/Wybory bez picu)
Komitet Obrony Demokracji uruchomił konkurs towarzyszący kolejnej odsłonie kampanii "Wybory bez picu", w którym zaprasza obywateli, aby opowiadali historie związane z wyborami.
Konkurs został uruchomiony 13 maja i potrwa do 7 czerwca. Zainteresowane osoby mogą opowiedzieć swoją historię w dowolnej formie – może to być wideo, grafika, zdjęcie lub tekst. Historię należy opublikować w mediach społecznościowych, oznaczyć hashtagami #HistorieBezPicu i #WyboryBezPicu oraz dorzucić link do rejestracji na okw.info.pl.
Udział w procesie wyborczym "bezcenny"
Trzy z opowiedzianych historii zostaną nagrodzone wycieczką do Parlamentu Europejskiego.
Czytaj też: Andre Kudelski ma być dyrektorem w Publicis Groupe. To syn Stefana, polskiego wynalazcy
"Wybory bez picu" to kampania społeczna, która ma na celu promocję uczciwych wyborów w Polsce. Pierwsza edycja prowadzona przez agencje Komunikacja+ i Must Be Loud dla Komitetu Obrony Demokracji zdobyła Platynową Nagrodę SABRE za najlepszą kampanię public relations roku.
Działania były prowadzone w mediach tradycyjnych, internecie, outdoorze oraz podczas spotkań organizowanych przez Komitet Obrony Demokracji. W akcję zaangażowali się także pro bono znani aktorzy i celebryci, m.in. Krzysztof Zalewski, Robert Makłowicz i Maciej Stuhr. KOD i partnerzy zrekrutowali ponadto 27 tys. wolontariuszy, którzy obserwowali wybory 15 października 2023 roku.
Kuba Karyś, przewodniczący Komitetu Obrony Demokracji, podkreśla, że udział społeczeństwa w procesie wyborczym jest bezcenny. – Chcemy, aby każde następne w naszym kraju wybory były "bez picu" – stwierdza.
Czytaj też: Biedronka, IKEA i L’Oréal pierwszymi reklamodawcami SkyShowtime
(KAP, 27.05.2024)