Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: film

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 30, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paramount oficjalnie zwalnia Boba Bakisha z funkcji CEO. Wyniki finansowe lepsze od oczekiwań

Bob Bakish po ośmiu latach przestał przewodzić, z firmy odchodzi po 27 latach (screen: YouTube/Linkedin News)

Bob Bakish został oficjalnie pożegnany i odchodzi ze stanowiska dyrektora generalnego Paramount Global. Firma ogłosiła też wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2024 roku, ograniczając straty operacyjne i odnotowując jednocześnie 6 proc. wzrost przychodów.

Trzej szefowie oddziałów firmy podzielą się obowiązkami w nowo utworzonym "Biurze dyrektora generalnego". George Cheeks – prezes i dyrektor generalny CBS, Chris McCarthy – prezes i dyrektor generalny Showtime/MTV Entertainment Studios i Paramount Media Networks oraz Brian Robbins – prezes i dyrektor generalny Paramount Pictures i Nickelodeon.

Paramount Global chce sfinalizować fuzję ze Skydance Media

Biuro będzie ściśle współpracować z dyrektorem finansowym Naveenem Choprą i zarządem, aby "opracować kompleksowy, długoterminowy plan przyspieszenia wzrostu i rozwoju popularnych treści, istotnego usprawnienia operacji, wzmocnienia bilansu i dalszej optymalizacji strategii przesyłania strumieniowego" – podała firma.

Czytaj też: Przyszłoroczne Oscary odbędą się 2 marca. Robią wszystko, by się lepiej oglądały

Specjalna komisja powołana przez zarząd Paramount Global i firmę Redstone (której National Amusements Inc. kontroluje 77 proc. akcji z prawem głosu w Paramount Global) próbuje sfinalizować warunki fuzji ze Skydance Media. Stronom przysługuje okno negocjacyjne, które wygasa 3 maja, ale może zostać przedłużone. 

Niedawna transmisja Super Bowl poprawiła pierwszy kwartał 2024 roku Paramount Global, stabilizując przychody z reklam w działalności telewizyjnej. Serwisy streamingowe firmy dodały ponad 3 mln abonentów i zmniejszyły straty o ponad 40 proc.

Wzrosły przychody z działalności filmowej

Firma opublikowała szczegóły swoich wyników za pierwszy kwartał 2024 roku. Przychody z działalności telewizyjnej, największej specjalności firmy, wzrosły o 1 proc. do 5,2 mld dol., częściowo ze względu na 14 proc. wzrost przychodów z reklam.

Czytaj też: David Zaslav jako szef Warner Bros. Discovery zarobił w ubiegłym roku prawie 50 mln dol.

Przychody z działalności filmowej wzrosły o 3 proc. do 605 mln dol. dzięki wpływom kasowym filmów "Wredne dziewczyny", "Bob Marley: One Love" i "Pszczelarz".

Przychody z operacji bezpośrednich do konsumentów wzrosły o 24 proc. do prawie 1,88 mld dol. Liczba abonentów Paramount+ wzrosła o 3,7 mln, do ponad 71 mln. Paramount ograniczył straty związane ze streamingiem o 44 proc., do 286 mln dol. z 511 mln dol. w analogicznym okresie roku poprzedniego.

Czytaj też: Adidasy rzymianina. Konsultanci w filmach historycznych mają sporo roboty

(MAC, 30.04.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.