Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 22, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Michał Glapiński i Edyta Kotowicz partnerami zarządzającymi w platformie Foap.com

Management Foap: Michał Glapiński, Edyta Kotowicz i Mateusz Matt Zybaczyński (fot. Hoodkievitz)

Do zarządu globalnej platformy Foap.com dołączają Michał Glapiński – jako chief strategy & growth officer managing partner – oraz Edyta Kotowicz jako executive creative director/managing partner. Stając się udziałowcami Foap, będą współtworzyli zarząd z obecnym CEO Mateuszem Mattem Zybaczyńskim, który od 2018 roku przewodzi organizacji.

Foap to globalna platforma i aplikacja działająca w obszarze produkcji materiałów wideo oraz zdjęć opartych na tzw. UGC/CGC (user generated content/creators generated content). Oferuje współpracę oraz tworzenie materiałów z kreatorami zarówno w modelu SaaS, jak i typowo agencyjnym, wliczając w to cały proces kreatywno-strategiczny.

Czytaj też: Touchideas z pięcioma statuetkami londyńskich Transform Awards 2024

Zrzesza ponad 4,5 mln twórców w USA, Europie i Azji. Obecnie Foap to ponad 40 stałych pracowników oraz liczni partnerzy na różnych kontynentach. Główna siedziba firmy znajduje się w Warszawie. Dodatkowo Foap prowadzi operacje w Zurychu, Miami i Indonezji. Głównymi udziałowcami są szwajcarski fundusz SafeCore, członkowie zarządu oraz prywatni inwestorzy.

Foap działa od 2016 roku w USA, Europie i Azji dla największych światowych
marek, w tym Coca-Coli, Heinekena, Ubera, Mastercard i Nivea. Dodatkowo jest wieloletnim partnerem biznesowym Mety oraz TikToka, będąc jednocześnie dynamicznie rozwijającym się dostawcą treści w programie TikTok Creative Exchange w Europie. W ostatnich miesiącach, ze względu na olbrzymie zainteresowanie
materiałami UGC/CGC tworzonymi na platformy TikTok & Meta (tzw. platform native content), Foap została dołączona do listy globalnych agencji kreatywnych przez kilku międzynarodowych klientów, powodując skokowy rozwój organizacji.

– Foap nie jest agencją, tylko platformą, choć można z nami pracować w trybie agencyjnym. Czyli od A do Z (end-to-end) – wyjaśnia Glapiński. – To, co jest niesamowite, to liczba kreatorów, prawdziwie globalny charakter projektów oraz wielkie marki, które już z Foap prowadziły swoje kreatywne kampanie w social mediach.

Czytaj też: Wybrano nowy zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych

Glapiński podkreśla: – Bardzo unikatowe jest partnerstwo z Meta i TikTokiem. To bardzo solidna relacja, która pogłębia się z roku na rok i daje firmie dodatkową rozpoznawalność na całym świecie, dostęp do najświeższych trendów i oczywiście nowych klientów na międzynarodową skalę.

– Już w 2016 roku, gdy odpowiadałam w Meta za wprowadzenie formatu Instagram Stories na rynki CEE, zobaczyliśmy, że wyniki współpracy z twórcami przerastają nasze najśmielsze oczekiwania – mówi Kotowicz. – W kolejnych latach współtworzyłam strategie i kreacje.

– Foap doskonale wpisuje się w coraz silniejsze potrzeby marek, by docierać do konsumentów z autentycznym, a więc tworzonym przez niezależnych twórców komunikatem – dodaje Zybaczyński. – W dodatku jest to dla marek rozwiązanie ekonomiczne, bo twórcom nie płaci się tyle, co agencjom. Bo nie ma tu kosztów związanych z procesami i pośrednikami. Są za to autentyczne zdjęcia czy wideo, pomagające tworzyć reklamy spersonalizowane i doskonale dopasowane do odbiorców.

Czytaj też: Potrzebna agencja do kampanii edukacyjnej o energii jądrowej. Jest przetarg

Michał Glapiński to współtwórca jednej z największych agencji digital w Europie Środkowej – Interactive Solutions sprzedanej Grupie Publicis, były dyrektor zarządzający w Saatchi & Saatchi IS, współzałożyciel Brand New Galaxy i CEO
Pathfinder 23. Po sprzedaży Brand New Galaxy Stagwell Group (2022) członek rady nadzorczej BNG.

Edyta Kotowicz to liderka kreatywna nagradzana m.in. w konkursach Cannes Lions, Golden Drum i Clio. W latach 2016-2019, pełniąc funkcję liderki Meta Creative Shop, odpowiadała za kreowanie strategii i prowadzenie działań dla kluczowych klientów firmy w 28 krajach regionu CEE, jak również za ekspansję platform Facebook i Instagram w tym rejonie. W latach 2018-2019 w Berlinie była odpowiedzialna za wdrażanie strategii "Instagram First" w krajach DACH. Jest również założycielką kilku start-upów o charakterze społecznym.

Czytaj też: Koniec Marcina Deca w Sigmie Bis, nowym prezesem Jaromir Sroga

(AMS, 22.04.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.