Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 22, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Touchideas z pięcioma statuetkami londyńskich Transform Awards 2024

Touchideas otrzymała złoto, dwa srebra, brąz, a także jedno wyróżnienie (fot. materiały prasowe)

Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024 w Londynie.

Podczas gali w historycznej siedzibie browaru marki Whitbread wręczono nagrody za branding i komunikację marki.

Czytaj też: Wybrano nowy zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych

"Ten konkurs był dla nas zawsze ważny" – mówi Bartek Serafiński, dyrektor zarządzający agencji. "Touchideas zajmuje się transformacją marek. To oznacza ich tworzenie, rebranding, wprowadzanie zmian strategicznych. Poziom Transform Awards w tym roku był bardzo wysoki. Stanęliśmy w szranki z najlepszymi agencjami międzynarodowymi, posiadającymi swoje biura na całym świecie. Cieszymy się, że to właśnie nasze projekty zostały dostrzeżone i nagrodzone".

Agencja z Polski otrzymała aż pięć nagród: złotą, dwie srebrne, brązową, a także jedno wyróżnienie. "Na pięć nominacji dostaliśmy aż pięć statuetek" – dodaje Bartosz Urbanke, szef Client Service w agencji. "To wielka satysfakcja widzieć, jak nasze projekty nie tylko rozwiązują problemy biznesowe klientów, ale przede wszystkim zyskują uznanie wśród najlepszych twórców marek" – komentuje.

Marta Szymkowiak, designerka i współautorka nagrodzonych prac, zwraca uwagę na jeszcze jedną kwestię. "Pomimo tego, że nasz zespół jest kameralny, chcieliśmy się zmierzyć z największymi. Do konkursu zgłosiły swoje prace tak znaczące agencje jak Pentagram, Interbrand czy Landor. I już samo to, że udało nam się stanąć obok nich na scenie, jest dla nas dużym wyróżnieniem. Oni byli naprawdę pod dużym wrażeniem".

Czytaj też: Potrzebna agencja do kampanii edukacyjnej o energii jądrowej. Jest przetarg

Złoto zostało przyznane za kreację marki Oaie Not dla rumuńskiej sieci sklepów Profi, srebro za identyfikację wizualną dla marki Zakoznami, srebro za branding marki QLI, brąz za rebranding sieci sklepów Dealz, wyróżnienie za naming Zakoznami.

"Tegoroczny sukces dał nam apetyt na więcej. Wróciliśmy do Warszawy pełni inspiracji i nowej energii" – podsumowuje Marta Szymkowiak. Bartek Serafiński dodaje: "Już dzisiaj, w pierwszym kwartale, mamy w portfolio kilka nowych, wyjątkowych projektów, z którymi na pewno pokażemy się w Londynie w przyszłym roku".

Czytaj też: Koniec Marcina Deca w Sigmie Bis, nowym prezesem Jaromir Sroga

(MAC, 22.04.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.