Potrzebna agencja do kampanii edukacyjnej o energii jądrowej. Jest przetarg
W poprzedniej kampanii wykorzystywano rodzinę Atomickich (fot. materiały prasowe)
Ministerstwo Klimatu i Środowiska uruchomiło przetarg, w którym wybierze agencję odpowiedzialną za przygotowanie, realizację i monitorowanie ogólnopolskiej kampanii edukacyjno-informacyjnej na temat energetyki jądrowej.
Szacunkowy budżet na działania to 3,9 mln zł netto, ale przetarg przewiduje, że usługi mogą zostać powtórzone i wartość tych działań wyniesie dodatkowo 1,95 mln zł.
Czytaj też: Touchideas z pięcioma statuetkami londyńskich Transform Awards 2024
Zwycięska firma będzie odpowiedzialna m.in. za działania z zakresu media relations, produkcję spotów informacyjnych, przeprowadzenie kampanii digitalowej i badania ewaluacyjnego czy publikację artykułów sponsorowanych. Oferty można składać do 16 maja przez portal resortu.
(KAP, 22.04.2024)