Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Temat: badania telewizji

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 13, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN 24 liderem kanałów informacyjnych, TV Republika na drugim miejscu

TVN 24 w grupie ogólnej 4+ miał średnio 6,96 proc. udziału w rynku widowni telewizyjnej (screen: YouTube/Archiwum Yegyori)

W lutym liderem wśród kanałów informacyjnych w grupie ogólnej 4+ i komercyjnej 16-59 był TVN 24. Na drugie miejsce awansowała TV Republika.

TVN 24 (TVN Warner Bros. Discovery) w grupie ogólnej 4+ miał średnio 6,96 proc. udziału w rynku widowni telewizyjnej wobec 4,84 proc. rok wcześniej. Druga była TV Republika (Telewizja Republika), która zyskała po zawieszeniu emisji propagandowego TVP Info pod koniec grudnia. Odnotowała ona średnio 3,13 proc. udziału wobec zaledwie 0,1 proc. w lutym rok wcześniej.

Czytaj też: Gawryluk w reklamie radiowej swojego programu. Niezgodność z wytycznymi KRRiT?

Trzeci był Polsat News (Grupa Polsat Plus) – 1,64 proc. (1,7 proc. w lutym 2023). Na czwarte miejsce spadł naziemny TVP Info (Telewizja Polska) – 1,35 proc. (w dół z 4,82 proc. rok wcześniej).

Kolejne pozycje zajęły:

  • naziemne Wydarzenia 24 (Grupa Polsat Plus) – 1,02 proc. (wzrost z 0,64 proc.),
  • TVN 24 BiS (TVN Warner Bros. Discovery) – 0,58 proc. (wzrost z 0,54 proc.),
  • naziemny Polsat News Polityka (Grupa Polsat Plus) – 0,45 proc. (kanał nadaje od 10 stycznia),
  • Telewizja wPolsce.pl (Fratria) – 0,36 proc. (wzrost z 0,03 proc.),
  • Polsat News 2 (Grupa Polsat Plus) – 0,09 proc. (spadek z 0,11 proc.)
  • i Biznes24 (Tier Investment) – 0,01 proc. (bez zmian).

W czerwcu 2023 zawieszono monitoring kanału News 24 (Astro) – z powodu zaległości płatniczych nadawcy wobec Nielsen Media.

W grupie komercyjnej 16-59 kanał TVN 24 miał średnio 4,62 proc. udziału (wzrost z 3,31 proc.), TV Republika – 1,77 proc. (0,05 proc. rok wcześniej), a Polsat News – 1,21 proc. (spadek z 1,31 proc.). W tej grupie TVP Info był dopiero piąty (0,71 proc. wobec 2,30 proc. rok wcześniej). Wyprzedziły go też Wydarzenia 24 (0,83 proc. wobec 0,59 proc. w lutym 2023).

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Tok FM odwołało debatę kandydatów na prezydenta Poznania. Pominięto jednego z nich

(MNIE, 13.03.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.