Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 22, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Rozświetlające" dwa murale w Warszawie w kampanii Maybelline New York

Maybelline New York w kampanii rozświetla przestrzeń na muralach (fot. materiały prasowe)

„Kliknij po efekt rozświetlenia” – pod takim hasłem prowadzona jest kampania wprowadzająca nową bazę rozświetlającą 4w1 Instant Perfector Glow marki Maybelline New York (L’Oréal Polska).

Elementem kampanii są dwa murale w Warszawie. Pierwszy z nich to mural motion, który nawiązuje do efektu rozświetlenia, jaki daje produkt. Drugi mural wykorzystuje technologię LED.

Czytaj też: Laureaci Złotej Mowy Reklamowej – konkursu TVP. Fundacja Avalon, Jerónimo Martins i PGE

Za warstwę kreatywną odpowiada agencja MullenLowe Warsaw. W kampanii wykorzystana została również telewizja, digital oraz współpraca z influencerami. Media na potrzeby kampanii zaplanował Wavemaker.

Za współpracę z influencerami odpowiada agencja JU, za social media 121 PR, a murale powstały we współpracy GoodLooking Studio, MullenLowe Warsaw i Wavemaker.

Czytaj też: Pięć spraw, które w tym roku trzeba mieć na uwadze. Powstał raport „Creating Advantage in 2024”

(AMS, 22.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.