Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 21, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Laureaci Złotej Mowy Reklamowej – konkursu TVP. Fundacja Avalon, Jerónimo Martins i PGE

W kategorii Kreatywność językowa nagrodzona została firma Jerónimo Martins Polska za kampanię "Biedronka to MY. Codziennie" (screen: YouTube/Biedronka)

Fundacja Avalon, Jerónimo Martins Polska i PGE Polska Grupa Energetyczna zostały nagrodzone w dziewiątej edycji Złotej Mowy Reklamowej, konkursu organizowanego przez biuro reklamy TVP.

Oceniono ponad 7 tys. kampanii reklamowych, jakie ukazały się na antenach TVP w 2023 roku. Nagrody i wyróżnienia przyznano w kategoriach: Odpowiedzialność społeczna, Kreatywność językowa i Reklamowy tekst roku.

Fundacja Avalon została laureatem Złotej Mowy Reklamowej za kampanię "Teraz mnie widzisz?" w kategorii Odpowiedzialność społeczna. W jej reklamie głos zabierają osoby z niepełnosprawnościami.

Czytaj też: UOKiK ukarał Nextbike Polska za "klauzule abuzywne". Ponad 791 tys. złotych

W kategorii Kreatywność językowa nagrodzona została firma Jerónimo Martins Polska za kampanię "Biedronka to MY. Codziennie".

Laureatem w kategorii Reklamowy tekst roku została firma PGE Polska Grupa Energetyczna za "Rozmowy zwierzęciowane" – kampanię sięgającą do kultowych tekstów polskiego kina, tym razem z "Rozmów kontrolowanych".

Jury przyznało także dwa wyróżnienia. W kategorii Kreatywność językowa wyróżnienie otrzymała firma CEKO za kampanię "Sery z Goliszewa", a w kategorii Reklamowy tekst roku kapituła wyróżniła firmę Żabka Polska za kampanię z hasłem "Uwolnij swój czas".

Czytaj też: Prawicowi dziennikarze protestują przeciw zastraszaniu reklamodawców Telewizji Republika

(KOZ, 21.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.