Laureaci Złotej Mowy Reklamowej – konkursu TVP. Fundacja Avalon, Jerónimo Martins i PGE

W kategorii Kreatywność językowa nagrodzona została firma Jerónimo Martins Polska za kampanię "Biedronka to MY. Codziennie" (screen: YouTube/Biedronka)
Fundacja Avalon, Jerónimo Martins Polska i PGE Polska Grupa Energetyczna zostały nagrodzone w dziewiątej edycji Złotej Mowy Reklamowej, konkursu organizowanego przez biuro reklamy TVP.
Oceniono ponad 7 tys. kampanii reklamowych, jakie ukazały się na antenach TVP w 2023 roku. Nagrody i wyróżnienia przyznano w kategoriach: Odpowiedzialność społeczna, Kreatywność językowa i Reklamowy tekst roku.
Fundacja Avalon została laureatem Złotej Mowy Reklamowej za kampanię "Teraz mnie widzisz?" w kategorii Odpowiedzialność społeczna. W jej reklamie głos zabierają osoby z niepełnosprawnościami.
Czytaj też: UOKiK ukarał Nextbike Polska za "klauzule abuzywne". Ponad 791 tys. złotych
W kategorii Kreatywność językowa nagrodzona została firma Jerónimo Martins Polska za kampanię "Biedronka to MY. Codziennie".
Laureatem w kategorii Reklamowy tekst roku została firma PGE Polska Grupa Energetyczna za "Rozmowy zwierzęciowane" – kampanię sięgającą do kultowych tekstów polskiego kina, tym razem z "Rozmów kontrolowanych".
Jury przyznało także dwa wyróżnienia. W kategorii Kreatywność językowa wyróżnienie otrzymała firma CEKO za kampanię "Sery z Goliszewa", a w kategorii Reklamowy tekst roku kapituła wyróżniła firmę Żabka Polska za kampanię z hasłem "Uwolnij swój czas".
Czytaj też: Prawicowi dziennikarze protestują przeciw zastraszaniu reklamodawców Telewizji Republika
(KOZ, 21.02.2024)
