Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 20, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Vectra sprzedała sieci w Ostródzie, Stargardzie, Kwidzynie i Łowiczu. Był to warunek UOKiK

Vectra ma po 49 proc. udziałów we wszystkich tych spółkach, a po 51 proc. należy do Telewizji Kablowej Chopin (screen: YouTube/VECTRA)

Vectra zawarła umowę sprzedaży większości udziałów w lokalnych sieciach w Ostródzie (przez spółkę Multimedia Ostróda), Stargardzie (przez Multimedia Stargard), Kwidzynie (przez Multimedia Kwidzyn) oraz Łowiczu (przez Multimedia Łowicz).

Jak informowaliśmy, sprzedano też udziały w sieci w Olsztynie (poprzez Multimedia Capital One).

Czytaj też: Grupa ZPR Media złożyła ofertę przejęcia wydawnictwa Polska Press od Orlenu

– Jest to równoznaczne ze spełnieniem wszystkich warunków nałożonych przez prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) w trakcie naszego przejęcia spółki Multimedia Polska SA – przekazało nam biuro prasowe Vectry.

Nabywcą wszystkich sieci jest Chopin Telewizja Kablowa. Kupiła większościowe pakiety udziałów, po 51 proc. w każdej ze spółek.

Vectra nie wyklucza sprzedaży w przyszłości pozostałych udziałów w tych spółkach.

Obowiązek zbycia części sieci nałożył na Vectrę prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, udzielając warunkowej zgody na przejęcie przez Vectrę firmy Multimedia Polska. Zgodnie z tym warunkiem Vectra została zobowiązana do zbycia części swojej sieci lub tej należącej do Multimedia Polska w Gorzowie Wielkopolskim, Kwidzynie, Łowiczu, Olsztynie, Ostródzie, Pogórzu, Pruszczu Gdańskim oraz Stargardzie. Według analizy UOKiK są to bowiem miasta, w których udziały Vectry i Multimedia Polska w rynku były największe. Do 17 sierpnia 2022 roku Vectra miała sprzedać sieci w tych miejscowościach na rzecz niezależnego inwestora. Jak uzasadniał UOKiK, dzięki temu miało nie dojść do ograniczenia konkurencji.

Czytaj też: Radio Opole zmieniło naczelnego. Tomasz Cichoń zwolniony po 22 latach

Operator zbył wcześniej sieci w trzech miejscowościach. Sieć w Gorzowie Wielkopolskim w postaci spółki Jim-Sat kupił operator Sat Film, działający m.in. we Włocławku, a w Pruszczu Gdańskim i Pogórzu (poprzez Multimedia Capital Two) – Telewizja Kablowa Chopin.

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów nadal nie podjął decyzji o ukaraniu spółki Vectra za niewykonanie na czas warunku nałożonego na nią przy zakupie Multimedia Polska. O wszczęciu postępowania w tej sprawie Urząd poinformował w grudniu 2022 roku. Kara może wynieść do 10 tys. euro za każdy dzień opóźnienia w wykonaniu decyzji warunkowej. UOKiK podkreślił wtedy w komunikacie, że jeżeli przedsiębiorcy nie spełniają nałożonych warunków, prezes Urzędu może także uchylić wydaną wcześniej decyzję.

Czytaj też: Program informacyjny TVP "19.30" daleki od bezstronności. Raport Stowarzyszenia Demagog

(MNIE, 20.02.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.