GPD wchodzi na rynek marketingu zdrowia, tworzy GPD Health
Zespół GPD Health tworzy obecnie kilkunastu specjalistów z różnych obszarów merytorycznych agencji
Agencja GPD rozszerza działalność i powołuje GPD Health, jednostkę biznesową do obsługi klientów z branży farmaceutycznej i zdrowotnej.
Branża farmaceutyczna od wielu lat plasuje się w czołówce reklamodawców w Polsce.
– Zmiany na rynku farmaceutycznym i rynku zdrowia wymagają nowego podejścia do komunikacji i planowania działań marketingowych. Konieczne są spojrzenie na całą ścieżkę pacjenta i koordynacja wszystkich działań marketingowych i komunikacyjnych. Dlatego właśnie wprowadziliśmy pojęcie marketingu zdrowia, które łączy w sobie farmaceutyki, opiekę zdrowotną oraz dbanie o zdrowie, dobrostan fizyczny i psychiczny pacjenta (health, wellness & wellbeing). Chcemy być dla klientów partnerem w realizacji skoordynowanych kampanii, które odpowiadają na obecne wyzwania i zmiany na rynku – mówi Rafał Staszkiewicz, lider obszaru GPD Health w agencji.
Czytaj też: Anna Kolasińska z Q&A Comms do Luckyyou. Objęła stanowisko project manager
Dodaje: – Nie ograniczamy się wyłącznie do reklam leków OTC czy suplementów diety. Nasze działania będą obejmować dotarcie zarówno do pacjentów, jak i do lekarzy, farmaceutów i przedstawicieli innych zawodów medycznych. Tworzymy idee, które realizują cele biznesowe, budują marki i zapewniają przewagę na rynku zdrowia.
Zespół GPD Health tworzy obecnie kilkunastu specjalistów z różnych obszarów merytorycznych agencji, którzy mają doświadczenie w realizacji kampanii dla klientów farmaceutycznych i z rynku ochrony zdrowia. Zespół będzie na bieżąco uzupełniany przez kolejnych ekspertów i partnerów zewnętrznych. Agencja oferuje kompleksowe kampanie 360°, począwszy od strategii, poprzez opracowanie idei i koncepcji kreatywnych, a skończywszy na planowaniu i zakupie mediów (ATL i digital). Korzystając z zasobów grupy (m.in. własne studio filmowe, dział animacji), agencja jest w stanie zaoferować rozwiązania end-to-end w marketingu zdrowia. Dotyczy to takich obszarów, jak produkcja contentu (filmy reklamowe, video, photo, materiały promocyjne i edukacyjne dla HCP, closed-loop marketing, e-detailing), tworzenie animacji 2D/3D i realizacja usług marketing services (np. programy edukacyjne, lojalnościowe, konkursy, field marketing). Oferuje równie projektowanie i wdrażanie platform online, produktów cyfrowych, aplikacji i contentu VR/AR oraz wszelkich niestandardowych form komunikacji.
Czytaj też: Urodzinowa reklama GoldenSubmarine na Times Square w Nowym Jorku
(AMS, 19.02.2024)