Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 29, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wyniki oglądalności "Politycznej kawy" Tomasza Sakiewicza w TV Republika

W programie Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny i prezes TV Republika, gości polityków i publicystów (screen: YouTube/Telewizja Republika)

Program publicystyczny Tomasza Sakiewicza pt. "Polityczna kawa" ogląda w TV Republika nawet średnio 387 tys. widzów.

Taką widownię program osiągnął 14 stycznia. Przełożyło się to na 3,97 proc. udziału w grupie ogólnej 4+, 2,07 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 2,40 proc. w komercyjnej 16-59.

Czytaj też: Coraz mniej marek emituje spoty w TV Republika. Mamy dane Nielsen Media dzień po dniu

Inne najpopularniejsze wydania z okresu od początku grudnia do drugiej połowy stycznia nadano:

  • 21 stycznia – 330 tys. widzów (odpowiednio 3,67 proc., 1,40 proc. i 1,62 proc.),
  • 31 grudnia – 303 tys. (3,26 proc., 1,71 proc. i 1,87 proc.),
  • 24 grudnia – 283 tys. (3,24 proc., 1,71 proc. i 2,10 proc.)
  • i 7 stycznia – 275 tys. (2,79 proc., 0,78 proc. i 1,46 proc.).

Z kolei jeszcze np. 17 grudnia było to zaledwie 26 tys. widzów (0,3 proc., 0,1 proc. i 0,09 proc.).

Program jest nadawany w niedziele ok. 12. Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny i prezes TV Republika, gości w nim polityków i publicystów.

Czytaj też: TVP pisze do prokuratury w sprawie słów w TV Republika. A Sakiewicz skarży się na ministra

Według Nielsen Media TV Republika zaczęła zyskiwać po zaprzestaniu emisji TVP Info w środę 20 grudnia, kiedy jej udział w rynku w grupie ogólnej 4+ wyniósł 2,6 proc. Przez kolejne trzy dni oglądalność utrzymywała się powyżej 3 proc. Następnie spadła, ale wciąż jej udział przekraczał 2 proc. i tylko raz – 26 grudnia – był niższy niż 2 proc. (1,79 proc.). Ponownie TV Republika zaczęła notować co najmniej 3-procentowy udział po Nowym Roku.

Średni udział TV Republika w całym 2023 roku wynosił zaledwie 0,2 proc. w grupie ogólnej 4+, 0,08 proc. w komercyjnej 16-49 oraz 0,12 proc. w komercyjnej 16-59, a od 20 grudnia do 8 stycznia odpowiednio 2,77 proc., 1,33 proc. i 1,6 proc.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Kaczyński: Stworzyć dużą telewizję, która będzie wolna. Republika ma niewielkie środki

(MNIE, 29.01.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.