Olga Kalicka i Maciej Musiał w nowej kampanii Electroluxu „Domowe historie”
Osią kampanii jest cykl ośmiu filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w których serialowe małżeństwo prezentuje rozwiązania pozwalające oszczędzać zasoby planety (screen: YouTube/Electrolux Polska)
Electrolux, szwedzki producent sprzętów AGD, startuje z kampanią „Domowe historie”, zachęcającą konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym.
Osią kampanii jest cykl ośmiu filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w których serialowe małżeństwo – na przykładzie sprzętów Electrolux z linii EcoLine – prezentuje rozwiązania pozwalające oszczędzać zasoby planety. Nie tylko energię i wodę, ale też czas i pieniądze. Premierowe odcinki są emitowane na kanale YouTube oraz na stronie internetowej projektu. Kampanię wspierają działania w digitalu i w mediach: Electrolux – ekomisja.
Czytaj też: Na święta Polacy ze skromniejszym koszykiem zakupowym dla dzieci. Badanie Dentsu
Każdy odcinek koncentruje się na innym urządzeniu lub funkcji sprzętu. Bohaterem pierwszego odcinka jest piekarnik z programem regeneracji pieczywa.
Pomysłodawcą serialu jest agencja Great Minds, część Garden of Words Group, która odpowiada również za koncept kreatywny, przygotowanie scenariuszy i nadzór nad produkcją wszystkich odcinków oraz współpracę z influencerami. Za strategię i działania PR oraz branded content odpowiada agencja Cut the Mustard. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith.
Czytaj też: 162 dziennikarzy i fotoreporterów podziękowało byłemu rzecznikowi polskiej kadry piłkarskiej
(AMS, 11.12.2023)