Ringier Axel Springer Polska z nową strukturą biura reklamy. "Nowe potrzeby wymagają nowej organizacji"
Mariusz Wąsiński, pełniący dotąd stanowisko Chief Sales Officer w RAS Polska, z początkiem grudnia br. objął stanowisko Chief Revenue Officer (fot. materiały promocyjne RAS Polska)
Biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska zmienia strategię i strukturę. Od wczoraj rozpoczęły działalność nowe działy: Sales Department, Ad Technology & Platforms Department, Client Solutions Department, Programmatic & Ad Product Department, Performance & E-commerce Department oraz Operations Department.
Jak informuje RAS Polska, nowe działy podlegają stojącemu na czele biura reklamy Mariuszowi Wąsińskiemu.
"Celem jest budowanie jakościowych relacji"
„Wierzymy, że nowe czasy i nowe potrzeby klientów wymagają nowej organizacji, a także wyjątkowego połączenia nowej energii z doświadczeniem” – mówi Jovan Protić, wiceprezes zarządu Ringier Axel Springer Polska.
Czytaj też: Dominika Kulczyk nabyła prawa do marki festiwalu Malta. Karolina Rozwód nową dyrektorką wydarzenia
Mariusz Wąsiński, pełniący dotąd stanowisko Chief Sales Officer w RAS Polska, z początkiem grudnia br. objął pozycję Chief Revenue Officer i został odpowiedzialny za nowy obszar – e-commerce w RAS Polska. W rozszerzonej roli nadzoruje wszystkie kanały przychodów reklamowych Ringier Axel Springer Polska oraz kompleksowo zarządza działalnością biura reklamy RAS Polska, w szczególności w obszarach: określenia strategii, zapewnienia efektywności operacyjnej, generowania wzrostu i wspierania pozytywnej kultury organizacyjnej. Mariusz Wąsiński raportuje do Jovana Protica, wiceprezesa zarządu Ringier Axel Springer Polska.
"Naszym celem jest budowanie jakościowych relacji z klientami dzięki uważnemu słuchaniu ich potrzeb" – mówi Mariusz Wąsiński. – "Jestem przekonany, że świadome projektowanie pozytywnych doświadczeń naszych klientów pozwoli nam jeszcze skuteczniej budować ich biznes oraz pozytywnie wpłynie na wzajemne zaufanie, zaangażowanie i lojalność. Klientocentryczność, na którą stawiamy, wspierana przez technologię, dodatkowo zwiększy nasz potencjał do tworzenia oraz doskonalenia produktów i usług w oparciu o stały dopływ informacji zwrotnej od klientów".
Działy i zespoły
Nowo utworzony Sales Department jest zarządzany przez Marzenę Zabielską, która objęła w listopadzie br. stanowisko Sales Director. Na dział składają się zespoły: Agency Partnership, Key Client Partnership, Client Partnership oraz Client Growth. Do Ringier Axel Springer Polska i struktur Biura Reklamy RAS Polska 4 grudnia br. dołączył również Marcin Olszewski, który obejmuje stanowisko Ad Technology & Platforms Director. Marcin Olszewski zarządza bezpośrednio pionem Ad Technology & Platforms Department.
Czytaj też: InPost sponsorem angielskiego klubu piłkarskiego Newcastle United
Client Solutions Department tworzą zespoły: Content Marketing, na czele z Eweliną Czarnotą, dyrektorką Departamentu Content Marketingu oraz Business Partnering Solutions prowadzony przez Małgorzatę Jędral, head of Business Partnering Solutions, która w październiku br. dołączyła do biura reklamy RAS Polska. Zarówno Ewelina Czarnota, jak i Małgorzata Jędral raportują bezpośrednio do Mariusza Wąsińskiego, CRO RAS Polska.
Na czele zespołu Programmatic & Ad Product Department stoi Łukasz Skawiński, Programmatic & Ad Product Director. Na ten departament składają się zespoły: Programmatic i Ad Product & Solutions Marketing.
Performance & E-commerce Department w nowej strukturze jest zarządzany przez Mariolę Kucharską, na pozycji Performance & E-commerce Director. W skład nowego departamentu wchodzą zespoły: Performance Client Partnership, E-commerce Client Partnership, Performance Solutions oraz Performance & Social Media Solutions. Mariusz Wąsiński będzie również nadzorował obszar e-commerce, zarządzany przez Mariolę Kucharską, poza strukturami biura reklamy RAS Polska.
Liderką nowo utworzonego pionu Operations Department zostaje Małgorzata Cetera-Bulka, która od maja br. pełniła rolę doradczyni szefa biura reklamy RAS Polska – Mariusza Wąsińskiego. Małgorzata Cetera-Bulka obejmuje stanowisko Customer Experience & Operations Director. Na Operations Department składają się zespoły: Campaign Success oraz Market Analysis & Sales Insights.
Czytaj też: Margaret z zarzutem nielegalnej reklamy alkoholu w mediach społecznościowych
(JF, 05.12.2023)