Hasco-Lek stratuje z kampanią marki Juvit, skierowaną do osób dorosłych
Agencją kreatywną odpowiedzialną za realizację kampanii jest Pomarańcza (screen: YouTube/Hasco-Lek)
"Dbaj o siebie, jak o dziecko" – pod tym hasłem startuje kampania marki Juvit (Hasco-Lek).
Marka Juvit obecna jest na polskim rynku od niemal 25 lat. Jesienią tego roku przeprowadziła szereg zmian wizerunkowych i strategicznych, otwierających dotychczasowe postrzeganie i pozycjonowanie brandu na szerszą grupę docelową: z uwzględnieniem także pacjentów dorosłych. W tym celu odświeżono szatę graficzną wszystkich preparatów witaminowych Juvit, a w listopadzie wystartowano z nową kampanią komunikacyjną. Kreacja została oparta na haśle "Juvit – Dbaj o siebie, jak o dziecko".
Czytaj też: Orlen przedłuża współpracę z Robertem Kubicą
Komunikacja prowadzona jest w różnych kanałach digitalowych, dopasowanych do potrzeb konsumentów z różnych grup wiekowych. Agencją kreatywną odpowiedzialną za realizację kampanii jest Pomarańcza.
(AMS, 01.12.2023)