Karol Strasburger i jego żarty w kampanii promocyjnej x-komu. Co poniedziałek
Co poniedziałek x-kom opublikuje w mediach społecznościowych wideo ze Strasburgerem w roli głównej (screen: YouTube/x-kom)
Twarzą tegorocznej kampanii x-komu przygotowanej na Black Month jest Karol Strasburger.
Przez cztery tygodnie można kupować produkty x-komu w okazyjnych cenach, o czym informuje Karol Strasburger w kampanii pod hasłem „Promocje nie na żarty”. Marka chce pokazać, że promocje to nie tylko obniżki cen, ale też świetna zabawa. Co poniedziałek x-kom opublikuje w mediach społecznościowych (YouTube, Instagram, TikTok, X) wideo ze Strasburgerem w roli głównej. Poszczególne filmy z udziałem także jej pracowników będą odkrywać ofertę x-komu na Black Month.
Czytaj też: Apel Romów przed siedzibami Google, Mety i Netflixa. Nawoływanie do inkluzywności
Firma stworzyła także internetowy generator żartów w stylu Karola Strasburgera, który umieszczono na podstronie kampanii.
Za kampanię odpowiada wewnętrzny zespół kreacji x-kom, na czele którego stoi Kacper Kapsa, new media manager. W produkcji wsparcia udzieliło Reszty Nie Trzeba Studio.
Czytaj też: Mark Zuckerberg zerwał więzadła w kolanie. Nie będzie walki z Muskiem?
(AMS, 07.11.2023)