Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Radiowa Czwórka z cyklem koncertów  |  Cztery agencje w przetargu  |  Plany zespołu "Głosu Skierniewic"  |  TVP 1 pokaże koncert "Tysiąclecie Korony Polskiej"  |  Talent show TVN stracił widzów  |  Premiera programu kulinarnego TVP VOD  |  Polska spółka nadawcy Stars.tv zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność serialu TVP 2 "Na sygnale" w pierwszym kwartale  |  Zestawienie serwisów dla kobiet  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w marcu  |  Biuro 2increatives sięga po AI  |  Kamis rusza  |  Heart & Science i Gutenberg  |  Marka Dobra Kaloria klientem  |  Grupa Maspex  |  Leo Warsaw przygotowała kampanię  |  BBC w Holandii działa pod nowym szyldem  |  Globalny dyrektor kreatywny agencji JKR  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 26, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W Wydawnictwie Bauer zgody na pracę zdalną należy odnawiać co trzy miesiące

Pracownicy Wydawnictwa Bauer chcą pracować zdalnie np. z powodów zdrowotnych lub trudności z dojazdem (fot. materiały prasowe)

W Wydawnictwie Bauer osoby, którym udało się wynegocjować możliwość pracy zdalnej w wymiarze dłuższym niż połowa całego ich czasu pracy, muszą odnawiać ten przywilej co trzy miesiące. "Nie rozumiemy, skąd u zarządu taka determinacja, żeby jak najwięcej osób pracowało stacjonarnie" – mówi nam Anita Zuchora, przewodnicząca Komisji Tymczasowej Ogólnopolskiego Związku Zawodowego Inicjatywa Pracownicza i dziennikarka "Pani".

Według ustaleń zarządu Bauera z działającymi w nim związkami zawodowymi zatrudnieni w wydawnictwie oraz agencji fotograficznej i informacyjnej AKPA przez połowę wymiaru czasu pracy mają działać zdalnie, a przez drugą połowę – z biura. Zastrzeżono jednak, że pracownicy mogą z bezpośrednimi przełożonymi wynegocjować zwiększenie wymiaru pracy zdalnej nawet do 100 proc.

Zarząd Bauera przeciwny pracy zdalnej

– Wiele osób na to się decyduje, np. z powodów zdrowotnych lub trudności z dojazdem do siedziby firmy – tłumaczy Anita Zuchora, przewodnicząca Komisji Tymczasowej Ogólnopolskiego Związku Zawodowego Inicjatywa Pracownicza, dziennikarka "Pani".

Czytaj też: KRRiT przedstawiła propozycję zmiany listy ważnych transmisji. Mecze z udziałem Polaków

Osoby, którym udało się wynegocjować możliwość dłuższej pracy zdalnej, dowiedziały się, że po trzech miesiącach znów powinny się o to starać. – To bardzo uciążliwe. Lekarze, którzy już wystawili pracownikom odpowiednie zaświadczenia, mogą nie chcieć tego robić drugi raz po trzech miesiącach i trudno będzie im tłumaczyć, skąd się bierze taka potrzeba – mówi Anita Zuchora.

I dodaje: – Zarząd nie chce rozmawiać z nami na ten temat. Nie rozumiemy, skąd u zarządu taka determinacja, żeby jak najwięcej osób pracowało stacjonarnie. W siedzibie Bauera i jego okolicach nie ma stołówki, w której można wygodnie zjeść. Wydawało się, że podczas pandemii wszyscy przekonali się, że praca zdalna się sprawdza i wszystkie zadania można wykonywać bez fizycznej obecności w siedzibie firmy.

Wydawnictwo Bauer nie odpowiedziało na nasze pytania.

Czytaj też: Prokuratura Okręgowa w Płocku przejęła śledztwo ws. byłego dyrektora TVP 3 Łódź

(MAK, 26.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.