Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 23, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Polskie biesiady" w październiku nadal w TVP 2. Początkowo cykl miał być zakończony

Nowy sezon "Polskich biesiad" Dwójka emituje od września – tym razem w piątki o 20.50 (screen: Vod.tvp.pl)

TVP 2 w październiku zamierza kontynuować cykl "Polskie biesiady". Początkowo TVP brała pod uwagę zakończenie cyklu na wrześniu.

Nowy sezon "Polskich biesiad" Dwójka emituje od września: tym razem nie w soboty o 20 jak w wakacje, a w piątki o 20.50. 1 września "Biesiadę serialowo-filmową" śledziło 745 tys. widzów (6,3 proc. udziału), 8 września "Biesiada lata 20., lata 30." – 1,04 mln widzów (9,4 proc. udziału), a 15 września "Biesiadę ułańską" – 1,08 mln widzów (9,6 proc. udziału).

Czytaj też: Nowy reality show Polsatu z niską widownią. "To programy dla stacji drugiej ligi"

Mimo planów emisji "Polskich biesiad" do listopada, początkowo TVP 2 nie umieściła cyklu w październikowej ramówce i w TVP brano pod uwagę zakończeniu cyklu na wrześniu. Z informacji "Presserwisu" wynika, że z decyzją o realizacji biesiad w październiku czekano na wyniki pierwszego odcinka nowego show "Rytmy Dwójki", który zadebiutował w piątek 15 września o 22 – program zgromadził średnio 656 tys. widzów, co przełożyło się na 7,2 proc. udziału w rynku.

"Rytmy Dwójki" miały zająć w październiku piątkowe pasmo o 20.50, w którym są "Polskie biesiady". Zdecydowano jednak o kontynuowaniu "Polskich biesiad" i nadawaniu "Rytmów Dwójki" po ich zakończeniu, czyli o 22.

Pierwszy sezon "Polskich biesiad" (od 17 czerwca do 26 sierpnia) oglądało w TVP 2 średnio 1,3 mln widzów przy 13,16 proc. udziału w rynku. Najwięcej widzów miały "Biesiada śląska" z 17 czerwca i "Biesiada weselna" z 15 lipca – po ok. 1,58 mln.

Czytaj też: TVN liderem w paśmie talk-show Wojewódzkiego. Caroline Derpienski przyciągnęła na razie najwięcej widzów

Wprowadzenie koncertów biesiadnych do ramówki zapowiadał pod koniec maja na spotkaniu z mediami Mateusz Matyszkowicz, prezes TVP.

"Nie ma w Polsce formatu, w którym ludzie naprawdę śpiewają razem" – mówił dziennikarzom Matyszkowicz. Jak dodał, w niemieckiej telewizji publicznej jest format »Lustige Musikanten«, który jest próbą wspólnego śpiewu. "To hit telewizji niemieckiej od dekad. Nasz program nie powiem, że jest wzorowany na »Lustige Musikanten«, ale gdzieś wychodzi z podobnego pomysłu" – tłumaczył prezes TVP.

Dane: Nielsen Media.

Czytaj też: Tusk ogłosił, że politycy PO będą chodzić do TVP. Konferencję zakłócił Michał Rachoń

(KOZ, 23.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.