TVN liderem w paśmie talk-show Wojewódzkiego. Caroline Derpienski przyciągnęła na razie najwięcej widzów
Odcinek, w którym pojawiła się Caroline Derpienski, zgromadził 638 tys. widzów (fot. materiały prasowe)
Talk-show "Kuba Wojewódzki" w jesiennej ramówce przyciąga do TVN średnio 565 tys. widzów - o 126 tys. mniej, niż gromadził na początku sezonu rok temu.
Program Kuby Wojewódzkiego emitowany jest we wtorki o 22.40 od 5 września. Dotychczas najwięcej widzów - 638 tys. - zgromadził pierwszy odcinek, którego gośćmi byli Caroline Derpienski i Marcin Hakiel.
TVN, pokazując talk-show "Kuba Wojewódzki", notuje średnio 9,38 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W grupie komercyjnej 16-49 stacja miała 11,33 proc., a w grupie rozliczeniowej 20-54 - 11,92 proc.
W paśmie, w którym nadawany jest program Wojewódzkiego, TVN jest liderem rynku, osiągając 8,86 proc. udziału. Za nim są naziemny TVP Info (7,88 proc.) i TVN 24 (6,23 proc.). TVN prowadzi również w grupie 16-49 (10,83 proc.) i rozliczeniowej 20-54 (11,32 proc.).
Jesienią 2022 roku pierwsze trzy wydania talk-show Kuby Wojewódzkiego śledziło w TVN średnio 691 tys. widzów.
Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem VOSDAL, czyli oglądania tego samego dnia, ale nie w czasie emisji.
(KOZ, 21.09.2023)