Zarząd Iberionu  |  Żabka Polska przegląda rynek  |  Wydawca Defence24.pl ze wzrostem  |  Czołowe kanały dziecięce tracą  |  TVP 2 pokaże program kulinarny  |  "Aktualności filmowe+" wróciły do Canal+  |  Nowe programy w letniej ramówce Biełsatu  |  Koncert "Wrocław przyszłości"  |  RASP uruchomił kanał na YouTubie  |  Serial TV 4 bez kontynuacji  |  Oglądalność magazynu "Taki jest świat" w TV Puls  |  Red Carpet TV  |  Marszałek kujawsko-pomorski zamknie portal  |  Grana wybiera agencję  |  White Bits z kampanią  |  Nowa platforma Plusssza  |  Odejście na trzy miesiące z OpenAI  |  Canal+ jako pierwszy będzie dystrybuował Netflixa w 24 krajach afrykańskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zarząd Iberionu  |  Żabka Polska przegląda rynek  |  Wydawca Defence24.pl ze wzrostem  |  Czołowe kanały dziecięce tracą  |  TVP 2 pokaże program kulinarny  |  "Aktualności filmowe+" wróciły do Canal+  |  Nowe programy w letniej ramówce Biełsatu  |  Koncert "Wrocław przyszłości"  |  RASP uruchomił kanał na YouTubie  |  Serial TV 4 bez kontynuacji  |  Oglądalność magazynu "Taki jest świat" w TV Puls  |  Red Carpet TV  |  Marszałek kujawsko-pomorski zamknie portal  |  Grana wybiera agencję  |  White Bits z kampanią  |  Nowa platforma Plusssza  |  Odejście na trzy miesiące z OpenAI  |  Canal+ jako pierwszy będzie dystrybuował Netflixa w 24 krajach afrykańskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zarząd Iberionu  |  Żabka Polska przegląda rynek  |  Wydawca Defence24.pl ze wzrostem  |  Czołowe kanały dziecięce tracą  |  TVP 2 pokaże program kulinarny  |  "Aktualności filmowe+" wróciły do Canal+  |  Nowe programy w letniej ramówce Biełsatu  |  Koncert "Wrocław przyszłości"  |  RASP uruchomił kanał na YouTubie  |  Serial TV 4 bez kontynuacji  |  Oglądalność magazynu "Taki jest świat" w TV Puls  |  Red Carpet TV  |  Marszałek kujawsko-pomorski zamknie portal  |  Grana wybiera agencję  |  White Bits z kampanią  |  Nowa platforma Plusssza  |  Odejście na trzy miesiące z OpenAI  |  Canal+ jako pierwszy będzie dystrybuował Netflixa w 24 krajach afrykańskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 21, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN liderem w paśmie talk-show Wojewódzkiego. Caroline Derpienski przyciągnęła na razie najwięcej widzów

Odcinek, w którym pojawiła się Caroline Derpienski, zgromadził 638 tys. widzów (fot. materiały prasowe)

Talk-show "Kuba Wojewódzki" w jesiennej ramówce przyciąga do TVN średnio 565 tys. widzów - o 126 tys. mniej, niż gromadził na początku sezonu rok temu.

Program Kuby Wojewódzkiego emitowany jest we wtorki o 22.40 od 5 września. Dotychczas najwięcej widzów - 638 tys. - zgromadził pierwszy odcinek, którego gośćmi byli Caroline Derpienski i Marcin Hakiel.

TVN, pokazując talk-show "Kuba Wojewódzki", notuje średnio 9,38 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W grupie komercyjnej 16-49 stacja miała 11,33 proc., a w grupie rozliczeniowej 20-54 - 11,92 proc.

W paśmie, w którym nadawany jest program Wojewódzkiego, TVN jest liderem rynku, osiągając 8,86 proc. udziału. Za nim są naziemny TVP Info (7,88 proc.) i TVN 24 (6,23 proc.). TVN prowadzi również w grupie 16-49 (10,83 proc.) i rozliczeniowej 20-54 (11,32 proc.).

Jesienią 2022 roku pierwsze trzy wydania talk-show Kuby Wojewódzkiego śledziło w TVN średnio 691 tys. widzów.

Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem VOSDAL, czyli oglądania tego samego dnia, ale nie w czasie emisji.

(KOZ, 21.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.