Z TVP do TV Republika. Był pierwszym Polakiem w USA bez wizy w "Wiadomościach"  |  Pięć agencji w przetargu PKO BP  |  Wycena akcji Agory  |  Grupa TVP straciła  |  Naziemna Antena HD zwiększa  |  Finałowy sezon serialu "Szadź"  |  Grupa Gemius  |  Naziemny ViDoc TV chce poszerzyć zasięg  |  Wydawca "Gazety Olsztyńskiej"  |  Drugi sezon "Zatoki szpiegów"  |  "Królowie" w ramówce TVP  |  Grey Group i Artegence z kontraktem  |  Publicis będzie zarządzać  |  Change Serviceplan wprowadza  |  Szef Axel Springer rozmawia na temat podziału firmy  |  Australia pod groźbą kar będzie wymagać aktywnej walki z dezinformacją  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Z TVP do TV Republika. Był pierwszym Polakiem w USA bez wizy w "Wiadomościach"  |  Pięć agencji w przetargu PKO BP  |  Wycena akcji Agory  |  Grupa TVP straciła  |  Naziemna Antena HD zwiększa  |  Finałowy sezon serialu "Szadź"  |  Grupa Gemius  |  Naziemny ViDoc TV chce poszerzyć zasięg  |  Wydawca "Gazety Olsztyńskiej"  |  Drugi sezon "Zatoki szpiegów"  |  "Królowie" w ramówce TVP  |  Grey Group i Artegence z kontraktem  |  Publicis będzie zarządzać  |  Change Serviceplan wprowadza  |  Szef Axel Springer rozmawia na temat podziału firmy  |  Australia pod groźbą kar będzie wymagać aktywnej walki z dezinformacją  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Z TVP do TV Republika. Był pierwszym Polakiem w USA bez wizy w "Wiadomościach"  |  Pięć agencji w przetargu PKO BP  |  Wycena akcji Agory  |  Grupa TVP straciła  |  Naziemna Antena HD zwiększa  |  Finałowy sezon serialu "Szadź"  |  Grupa Gemius  |  Naziemny ViDoc TV chce poszerzyć zasięg  |  Wydawca "Gazety Olsztyńskiej"  |  Drugi sezon "Zatoki szpiegów"  |  "Królowie" w ramówce TVP  |  Grey Group i Artegence z kontraktem  |  Publicis będzie zarządzać  |  Change Serviceplan wprowadza  |  Szef Axel Springer rozmawia na temat podziału firmy  |  Australia pod groźbą kar będzie wymagać aktywnej walki z dezinformacją  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 21, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN liderem w paśmie talk-show Wojewódzkiego. Caroline Derpienski przyciągnęła na razie najwięcej widzów

Odcinek, w którym pojawiła się Caroline Derpienski, zgromadził 638 tys. widzów (fot. materiały prasowe)

Talk-show "Kuba Wojewódzki" w jesiennej ramówce przyciąga do TVN średnio 565 tys. widzów - o 126 tys. mniej, niż gromadził na początku sezonu rok temu.

Program Kuby Wojewódzkiego emitowany jest we wtorki o 22.40 od 5 września. Dotychczas najwięcej widzów - 638 tys. - zgromadził pierwszy odcinek, którego gośćmi byli Caroline Derpienski i Marcin Hakiel.

TVN, pokazując talk-show "Kuba Wojewódzki", notuje średnio 9,38 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. W grupie komercyjnej 16-49 stacja miała 11,33 proc., a w grupie rozliczeniowej 20-54 - 11,92 proc.

W paśmie, w którym nadawany jest program Wojewódzkiego, TVN jest liderem rynku, osiągając 8,86 proc. udziału. Za nim są naziemny TVP Info (7,88 proc.) i TVN 24 (6,23 proc.). TVN prowadzi również w grupie 16-49 (10,83 proc.) i rozliczeniowej 20-54 (11,32 proc.).

Jesienią 2022 roku pierwsze trzy wydania talk-show Kuby Wojewódzkiego śledziło w TVN średnio 691 tys. widzów.

Dane: Nielsen Media z uwzględnieniem VOSDAL, czyli oglądania tego samego dnia, ale nie w czasie emisji.

(KOZ, 21.09.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.