Dziennikarze Radia Zet przechodzą do Polskiego Radia  |  Kontrola NIK w KRRiT  |  Polscy dostawcy internetu zagrożeni  |  Castorama rusza z przetargiem  |  Polska Press zmienia dyrektora  |  Szefowie obszarów w Grupie Natemat  |  IPN wydał prawie 10 mln zł  |  Naczelny miesięcznika "Odra"  |  Awans w Paramount  |  TVS z programem  |  Meloradio partnerem  |  Chińska sztuczna inteligencja DeepSeek  |  Najlepiej zarabiający pisarze w Polsce  |  Grupa Santander konsoliduje  |  Face it! wygrała przetarg  |  Firma iPoster powiększyła sieć  |  Sudan Płd. po tygodniu przywrócił dostęp do social mediów  |  Google odwołuje się do TSUE ws. grzywny 4,1 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze Radia Zet przechodzą do Polskiego Radia  |  Kontrola NIK w KRRiT  |  Polscy dostawcy internetu zagrożeni  |  Castorama rusza z przetargiem  |  Polska Press zmienia dyrektora  |  Szefowie obszarów w Grupie Natemat  |  IPN wydał prawie 10 mln zł  |  Naczelny miesięcznika "Odra"  |  Awans w Paramount  |  TVS z programem  |  Meloradio partnerem  |  Chińska sztuczna inteligencja DeepSeek  |  Najlepiej zarabiający pisarze w Polsce  |  Grupa Santander konsoliduje  |  Face it! wygrała przetarg  |  Firma iPoster powiększyła sieć  |  Sudan Płd. po tygodniu przywrócił dostęp do social mediów  |  Google odwołuje się do TSUE ws. grzywny 4,1 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze Radia Zet przechodzą do Polskiego Radia  |  Kontrola NIK w KRRiT  |  Polscy dostawcy internetu zagrożeni  |  Castorama rusza z przetargiem  |  Polska Press zmienia dyrektora  |  Szefowie obszarów w Grupie Natemat  |  IPN wydał prawie 10 mln zł  |  Naczelny miesięcznika "Odra"  |  Awans w Paramount  |  TVS z programem  |  Meloradio partnerem  |  Chińska sztuczna inteligencja DeepSeek  |  Najlepiej zarabiający pisarze w Polsce  |  Grupa Santander konsoliduje  |  Face it! wygrała przetarg  |  Firma iPoster powiększyła sieć  |  Sudan Płd. po tygodniu przywrócił dostęp do social mediów  |  Google odwołuje się do TSUE ws. grzywny 4,1 mld euro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 23, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Microsoft Advertising w ofercie Httpool Polska. Efekt rozszerzenia współpracy

Microsoft Advertising to internetowa platforma, w której reklamodawcy licytują wyświetlanie krótkich reklam (fot. materiały prasowe)

Httpool Polska będzie w naszym kraju przedstawicielem internetowej platformy Microsoft Advertising. To efekt rozszerzenia współpracy globalnej sieci Httpool by Aleph z Microsoftem.

Od 1 września reklamodawcy i agencje w 23 krajach Europy Środkowo-Wschodniej będą mogli skorzystać z oferty Httpool by Aleph (do sieci tej należy Httpool Polska), aby prowadzić kampanie za pośrednictwem Microsoft Advertising (m.in. w wyszukiwarce Bing).

Czytaj też: Monika Kostecka objęła stanowisko group account director w Freundschaft

Już wcześniej sieć Httpool by Aleph współpracowała w tym zakresie z Microsoftem w Ameryce Łacińskiej (z wyłączeniem Brazylii) i na Karaibach.

(AMS, 23.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.