Monika Kostecka objęła stanowisko group account director w Freundschaft
Monika Kostecka będzie zarządzała relacjami z klientami oraz nadzorowała strategie marketingowe (fot. materiały prasowe)
Monika Kostecka objęła w agencji Freundschaft stanowisko group account director. Zastąpiła Monikę Szadkowską, która odchodzi z agencji.
Monika Kostecka będzie pełniła kluczową rolę w zarządzaniu relacjami z klientami oraz nadzorowaniu strategii marketingowych. Będzie również odpowiedzialna za kierowanie zespołem współpracującym z Aldi oraz drogeriami dm.
Czytaj też: Startuje Talking Heads – agencja działająca w obszarze podcastów
Ma ponad 20-letnie doświadczenie na rynku reklamowym. Zaczynała w dziale marketingu po stronie klienta w sieci hipermarketów Geant, następnie pracowała w dziale marketingu sieci Real. Od 2009 roku Kostecka związana jest z rynkiem agencyjnym, przez prawie 10 lat jako account supervisor w Saatchi & Saatchi odpowiadała za kompleksową obsługę jednego z największych klientów agencji – sieci Carrefour. W kwietniu 2018 roku dołączyła do Scholz & Friends Warszawa (m.in. odpowiadała za otwarcie filii w Katowicach). Przez ostatnie prawie trzy lata była związana z Zieloną Skrzynką i Warzywożercami.
(AMS, 23.08.2023)