Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 23, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Monika Kostecka objęła stanowisko group account director w Freundschaft

Monika Kostecka będzie zarządzała relacjami z klientami oraz nadzorowała strategie marketingowe (fot. materiały prasowe)

Monika Kostecka objęła w agencji Freundschaft stanowisko group account director. Zastąpiła Monikę Szadkowską, która odchodzi z agencji.

Monika Kostecka będzie pełniła kluczową rolę w zarządzaniu relacjami z klientami oraz nadzorowaniu strategii marketingowych. Będzie również odpowiedzialna za kierowanie zespołem współpracującym z Aldi oraz drogeriami dm.

Czytaj też: Startuje Talking Heads – agencja działająca w obszarze podcastów

Ma ponad 20-letnie doświadczenie na rynku reklamowym. Zaczynała w dziale marketingu po stronie klienta w sieci hipermarketów Geant, następnie pracowała w dziale marketingu sieci Real. Od 2009 roku Kostecka związana jest z rynkiem agencyjnym, przez prawie 10 lat jako account supervisor w Saatchi & Saatchi odpowiadała za kompleksową obsługę jednego z największych klientów agencji – sieci Carrefour. W kwietniu 2018 roku dołączyła do Scholz & Friends Warszawa (m.in. odpowiadała za otwarcie filii w Katowicach). Przez ostatnie prawie trzy lata była związana z Zieloną Skrzynką i Warzywożercami.

(AMS, 23.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.