Startuje Talking Heads – agencja działająca w obszarze podcastów
Katarzyna Kulik jest stuprocentową właścicielką Talking Heads (fot. materiały prasowe)
Na rynku reklamowym pojawiła się agencja marketingu działająca w obszarze podcastów – Talking Heads Agency. Jej założycielką i mającą sto procent udziałów właścicielką jest Katarzyna Kulik. Projekty są realizowane przy wsparciu grona współpracowników.
Talking Heads to agencja specjalizująca się w łączeniu marek z podcasterami oraz tworzeniu brandowych podcastów dla marek.
– W dobie wizualnych reklam w social mediach powstała pewna tęsknota za marketingiem, w którym słowo niesie za sobą ważną treść. Wierzę w to, że każda marka ma historię wartą opowiedzenia. Choć nie wszyscy wiedzą, jak mówić, by inni chcieli słuchać. Podcast to idealne medium, w którym historia marki wybrzmi – wyjaśnia Kulik.
Czytaj też: Anna Kordus integrated communication director Publicis Worldwide Poland
– W cyfrowym świecie, gdzie uwaga jest coraz bardziej podzielona, podcasty oferują unikalną możliwość nawiązania głębokiej relacji z odbiorcą, a agencja wychodzi naprzeciw markom, by w pełni wykorzystać ten potencjał.
Oprócz łączenia marek z twórcami Talking Heads zajmuje się także tworzeniem podcastów dla brandów. Agencja ma pomagać markom w opracowaniu strategii, kreuje koncept i zamyka go w cykl podcastów. Zajmuje się proponowaniem prowadzących i gości, a także pisze konspekty rozmów. Współpracuje ze studiami dźwiękowymi, w których realizuje projekty z dbałością o najwyższą jakość produkcji, a także pomaga w dystrybucji materiału na platformach streamingowych.
Kulik podkreśla, że Talking Heads współpracuje zarówno z agencjami reklamowymi oraz PR, jak i bezpośrednio z klientami, którzy chcieliby stworzyć audycję dla swojej marki lub ulokować produkt w podcaście.
Czytaj też: Lidl Polska uruchomiła własny kanał w serwisie Spotify. Playlista Karola Okrasy
Projekty dla pierwszych klientów Talking Heads są w fazie realizacji, ale do momentu publikacji Kulik nie podaje ich nazw.
Katarzyna Kulik, przez ostatnie 12 lat związana z rynkiem reklamowym, doświadczenie zdobywała w McCann Warsaw, DDB oraz agencji Lvov. Od dziewięciu lat w swoim studiu produkcyjnym New Order Warsaw realizuje kampanie reklamowe dla marek lifestyle oraz z branży fashion. Pracowała m.in. z markami Reserved, Adidas, 4F, Kazar, Oceanic, Tymbark, Smyk, Tatuum.
Czytaj też: TikTok Ad Awards po raz pierwszy w Polsce. Zgłoszenia przyjmowane są do 27 września
(AMS, 22.08.2023)