Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w emisji "Telekuriera" TVP 3  |  Odejście z 2012 Agency  |  Serial Kingi Dębskiej "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  Dwie nowości w TVN 7  |  Naziemna Telewizja WP kontynuuje program  |  Zestawienie kanałów dokumentalnych  |  Filmy dystrybuowane przez Kino Świat trafiły do serwisu streamingowego  |  Firma producencka Macieja Dowbora na minusie  |  Rekordowe wyniki Legimi – lidera rynku e-booków  |  Kolporter modernizuje saloniki prasowe  |  Paryż 2024: kto zyskał, a kto stracił wizerunkowo?  |  Fundacja Orły Sportu daje agencjom kilka dni  |  Oranżada Hellena partnerem  |  Bukmacher Betclic ruszył z kampanią  |  Ben Goldberger dyrektorem generalnym BBC Studios  |  Oliver Darcy odszedł z CNN i wydaje newsletter o czwartej władzy  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 22, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TikTok Ad Awards po raz pierwszy w Polsce. Zgłoszenia przyjmowane są do 27 września

Zgłoszenia przyjmowane są do 27 września (fot. materiały prasowe)

TikTok Ad Awards to europejski program nagradzający agencje i marki, które wyróżniają się na TikToku. Druga edycja konkursu pozwoli po raz pierwszy na udział markom i agencjom reklamowym w Polsce.

Nagrody zostaną przyznane w trzech kategoriach. Zgłoszenia ze wszystkich, automatycznie biorą również udział w rywalizacji o nagrodę w kategorii głównej – Greatest TikTok.

Pierwsza kategoria to Greatest Creative. Wyróżniane w niej są marki i agencje, które stworzyły najbardziej innowacyjną kreację reklamową, zaprojektowaną specjalnie pod kątem TikToka, dopasowaną do charakteru platformy i profilu użytkowników.

Czytaj też: Meta w przyszłym tygodniu uruchomi webową wersję aplikacji Threads

Kolejną jest Greatest Performance koncentrująca się na mierzalnym efekcie kampanii przeprowadzonych na TikToku. Trzecia to Greatest Small Business, w której nagradzani są menedżerowie kampanii TikTok Ads małych i średnich przedsiębiorstw, zatrudniających do 50 pracowników.

Zwycięzcy z każdej z kategorii otrzymają trofeum TikTok Ad Awards, kredyty na reklamy na platformie oraz partnerstwa medialne. Dodatkowo będą mogli korzystać z odznak TikToka, które pomogą im promować swoje zwycięstwo w mediach społecznościowych oraz w prezentacjach dla swoich klientów. Zwycięzcy z kategorii Greatest TikTok wezmą udział w Europejskim Grand Prix.

Aby zakwalifikować się do TikTok Ad Awards 2023, płatna kampania musi być prowadzona na TikTok w okresie od 17 października 2022 roku do 27 września br. włącznie. Zgłoszenia przyjmowane są do 27 września.

Czytaj też: Platforma społecznościowa X zniesie blokowanie kont

(KAP, 22.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.