TikTok Ad Awards po raz pierwszy w Polsce. Zgłoszenia przyjmowane są do 27 września
Zgłoszenia przyjmowane są do 27 września (fot. materiały prasowe)
TikTok Ad Awards to europejski program nagradzający agencje i marki, które wyróżniają się na TikToku. Druga edycja konkursu pozwoli po raz pierwszy na udział markom i agencjom reklamowym w Polsce.
Nagrody zostaną przyznane w trzech kategoriach. Zgłoszenia ze wszystkich, automatycznie biorą również udział w rywalizacji o nagrodę w kategorii głównej – Greatest TikTok.
Pierwsza kategoria to Greatest Creative. Wyróżniane w niej są marki i agencje, które stworzyły najbardziej innowacyjną kreację reklamową, zaprojektowaną specjalnie pod kątem TikToka, dopasowaną do charakteru platformy i profilu użytkowników.
Czytaj też: Meta w przyszłym tygodniu uruchomi webową wersję aplikacji Threads
Kolejną jest Greatest Performance koncentrująca się na mierzalnym efekcie kampanii przeprowadzonych na TikToku. Trzecia to Greatest Small Business, w której nagradzani są menedżerowie kampanii TikTok Ads małych i średnich przedsiębiorstw, zatrudniających do 50 pracowników.
Zwycięzcy z każdej z kategorii otrzymają trofeum TikTok Ad Awards, kredyty na reklamy na platformie oraz partnerstwa medialne. Dodatkowo będą mogli korzystać z odznak TikToka, które pomogą im promować swoje zwycięstwo w mediach społecznościowych oraz w prezentacjach dla swoich klientów. Zwycięzcy z kategorii Greatest TikTok wezmą udział w Europejskim Grand Prix.
Aby zakwalifikować się do TikTok Ad Awards 2023, płatna kampania musi być prowadzona na TikTok w okresie od 17 października 2022 roku do 27 września br. włącznie. Zgłoszenia przyjmowane są do 27 września.
Czytaj też: Platforma społecznościowa X zniesie blokowanie kont
(KAP, 22.08.2023)