Lidl Polska uruchomiła własny kanał w serwisie Spotify. Playlista Karola Okrasy
Jedną z playlist Lidla na Spotify tworzą utwory wybrane przez Karola Okrasę (screen: Spotify)
Sieć Lidl Polska uruchomiła własny kanał w serwisie streamingowym Spotify. To element kampanii, która ma tworzyć dobre relacje z klientami.
Według przedstawicieli sieci kanał Lidl Polska na Spotify "ma przede wszystkim inspirować i towarzyszyć odbiorcom w dowolnym momencie dnia". Na playlistach marki pojawiły się zarówno klasyczne ścieżki muzyczne, jak i te spersonalizowane pod marki własne Lidla czy tygodnie tematyczne. Własną playlistę stworzył też Karol Okrasa, ambasador marki Lidl.
Czytaj też: Christoph Waltz w kampanii TFI Allianz Polska pokazującej zasady inwestowania
Wcześniej na Spotify pojawiły się kanały Lidl Finlandia czy Lidl Czechy.
(PAR, 18.08.2023)