"Odkryj swoją dziką naturę" - Żubrówka startuje z nową komunikacją
Głównym celem nowej komunikacji jest wzmacnianie pozycji marki na rynku (fot. materiały prasowe)
Grupa Maspex po przejęciu CEDC International odświeża wizerunek marki Żubrówka - startuje z kampanią "Odkryj swoją dziką naturę". Głównym celem nowej komunikacji ma być wzmacnianie pozycji marki na rynku i zdobywanie większej popularności wśród młodych konsumentów.
Żubrówka w nowej komunikacji koncentruje się na pozytywnych stronach życia, zachęcając do pełnego zaangażowania w różnorodne interakcje społeczne. Chce motywować swoich konsumentów do celebrowania autentyczności, czerpania radości z każdej chwili i odkrywania własnej "dzikiej" strony.
W ramach nowej strategii Żubrówka umacnia pozycję w punktach sprzedaży oraz prowadzi działania PR. Marka m.in. już zaistniała na najważniejszych muzycznych festiwalach kraju - Open’er, Orange Warsaw Festival i Audioriver - ze "Strefą Żubrówki". Zapewniano tam gadżety, muzykę oraz degustację drinków na bazie nowej linii Fresh Żu.
Nowa linia Żubrówki - Fresh Żu stanowi wprowadzenie do odnowionej komunikacji marki. Produkty z tej linii mają nowoczesny design inspirowany sztuką uliczną. Strategię komunikacji dla Żubrówki przygotowała agencja Chromatique we współpracy z Adamem Nykiem z Iconyk.
(AMS, 09.08.2023)