Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 01, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pol’and’Rock Festival 2023 startuje z własną kolekcją tokenów NFT

Cała kolekcja NFT powstała w technologii blockchain z wykorzystaniem zrównoważonej platformy Polygon, która zapewnia niższą emisję śladu węglowego o 99.992 proc. (fot. materiały prasowe)

Pol’and’Rock Festival, jedna z największych niebiletowanych imprez w Europie, wystartował z własną kolekcją tokenów NFT.

NFT 29. Pol’and’Rock Festival są dostępne w Siemashop.pl oraz na platformie Influ.com. Dochód z dystrybucji tokenów zostanie w całości przekazany na posprzątanie i uporządkowanie pola festiwalowego w ramach akcji "Zaraz Będzie Czysto". Za tokenizację, wsparcie technologiczne i przygotowanie procesu sprzedaży odpowiada InfluVerum, właściciel platformy Influ.com.

Czytaj też: Pinterest i Httpool będą współpracować z reklamodawcami w Polsce

„Miłość – Przyjaźń – Muzyka” to nie tylko hasło Pol’and’Rock Festival, ale także nazwa kolekcji festiwalowych tokenów NFT. To pierwsze tego typu rozwiązanie w historii samego festiwalu Pol’and’Rock Festival.

Na uczestników tegorocznej imprezy i wszystkie osoby, które zechcą wesprzeć akcję "Zaraz Będzie Czysto" czekają trzy rodzaje cyfrowych aktywów. Do każdego z nich został dołączony pakiet korzyści dla nabywcy, różniący się w zależności od przekazanej kwoty darowizny.

Podstawowa forma wsparcia to NFT Przyjaźń x Pol'and'Rock w cenie od 29 zł, obejmujący grafikę zaprojektowaną przez Jurka Owsiaka, pakiet social media oraz certyfikat autentyczności tokenu. Druga opcja to NFT Miłość x Pol'and'Rock, w skład której wchodzi 50 tokenów za 299 zł, pakiet korzyści identyczny jak w wersji Przyjaźń, a dodatkowo także spersonalizowana koszulka festiwalowa i jednorazowa wejściówka na backstage. Obie wersje NFT można kupić od 11 lipca. Trzecią odsłonę kolekcji stanowi NFT Muzyka x Pol'and'Rock. Jej sprzedaż ruszy na kilka dni przed startem imprezy, a benefity z nią powiązane będzie można odebrać już podczas samego festiwalu.

Czytaj też: PKO Bank Polski i Lotto pozostają sponsorami piłkarskiej Ekstraklasy

(AMS, 01.08.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.