Vistula wypuściła kolekcję NFT. Celem jest przyciągnięcie nowych grup klientów
Vistula otworzyła concept store w Westfield Mokotów w listopadzie (screen: YouTube/VISTULA)
Należąca do Grupy VRG marka Vistula rozpoczęła sprzedaż kolekcji NFT na terenie concept store marki w Westfield Mokotów w Warszawie. Projekt zrealizowano we współpracy z Go2NFT.
Celem uruchomienia sprzedaży jest przyciągnięcie nowych grup klientów: kobiet i młodych mężczyzn. Wirtualne metki NFT od Go2NFT, które znajdują się na ok. 150 produktach, potwierdzają autentyczność zakupionych artykułów oraz ich wysoką jakość.
Czytaj też: "Przetargowe Bingo" – rusza kampania promująca dobre praktyki branżowe
Technologia NFT ma także pozwolić marce uruchomić nowe możliwości komunikacji z klientami w przyszłości.
Współpraca z Go2NFT jest dla Grupy VRG kolejnym krokiem w rozwoju personalizacji w procesie zakupów. Produkty z tagami od Go2NFT są dostępne wyłącznie w otwartym w połowie listopada sklepie w Westfield Mokotów.
Czytaj też: Sam Altman szefem ds. sztucznej inteligencji w Microsofcie. Emmett Shear nowym CEO w OpenAI
(KAP, 21.11.2023)