One House nie przeprowadzi kampanii dotyczącej HPV, bo Ministerstwo Zdrowia za długo prowadziło przetarg
Planowana kampania miał być częścią projektu "Planuję długie życie" (fot. materiały prasowe)
Przetarg dotyczący kampanii promującej korzyści wynikające ze szczepienia przeciwko wirusowi brodawczaka ludzkiego (HPV) został unieważniony przez Ministerstwo Zdrowia. Powód: zbyt długo trwał konkurs ofert.
Pierwotnie przetarg został rozstrzygnięty na korzyść konsorcjum agencji One House oraz Based Media, które miały odpowiadać za prowadzenie kampanii wartości 5 mln zł. Działania miały być skierowane do osób w wieku 35-50 lat i miały promować korzyści wynikające ze szczepień dzieci w wieku 12-13 lat.
Czytaj też: Papaya Films dołącza do United Nations Global Compact
Przetarg rozstrzygnięto 12 maja br. Start działań promocyjnych został natomiast zaplanowany na 1 czerwca. Tak krótki czas między wyborem a uruchomieniem kampanii uniemożliwiałby przeprowadzenie kampanii w zaplanowanym czasie (od czerwca do listopada 2023 roku). Resort podjął decyzję o unieważnieniu przetargu. Jako oficjalny powód decyzji podano "zdarzenie wyjątkowe polegające na przedłużeniu się postępowania".
(KAP, 03.07.2023)