Wyniki Kanału Zero  |  Czy polscy wydawcy porozumieją się z Google?  |  Sprawy sądowe pomiędzy nadawcą ATM Rozrywka a KRRiT  |  Volkswagen Financial Services prowadzi przetarg  |  Grupa Kino Polska sceptyczna  |  Zestawienie portali telewizyjnych kanałów informacyjnych  |  Zoom TV będzie mieć kampanię  |  Karolina Gilon i Krzysztof Ibisz w akcji promocyjnej  |  Firma z Grupy Play zakończyła rok zyskiem  |  "Super Express" z wielkanocnym poradnikiem  |  Nowa odsłona strony Mint Magazine  |  Ranking polskich portali informacyjnych  |  Jest zwycięzca przetargu ARiMR  |  2012 Agency realizuje kampanię  |  Fabryka Marketingu  |  Identyfikacja wizualna Polskich Elektrowni Jądrowych  |  VerdeAgency wygrywa  |  Google zwalnia kilkuset pracowników  |  Meta włącza do zarządu byłą doradczynię Trumpa i szefa Stripe'a  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki Kanału Zero  |  Czy polscy wydawcy porozumieją się z Google?  |  Sprawy sądowe pomiędzy nadawcą ATM Rozrywka a KRRiT  |  Volkswagen Financial Services prowadzi przetarg  |  Grupa Kino Polska sceptyczna  |  Zestawienie portali telewizyjnych kanałów informacyjnych  |  Zoom TV będzie mieć kampanię  |  Karolina Gilon i Krzysztof Ibisz w akcji promocyjnej  |  Firma z Grupy Play zakończyła rok zyskiem  |  "Super Express" z wielkanocnym poradnikiem  |  Nowa odsłona strony Mint Magazine  |  Ranking polskich portali informacyjnych  |  Jest zwycięzca przetargu ARiMR  |  2012 Agency realizuje kampanię  |  Fabryka Marketingu  |  Identyfikacja wizualna Polskich Elektrowni Jądrowych  |  VerdeAgency wygrywa  |  Google zwalnia kilkuset pracowników  |  Meta włącza do zarządu byłą doradczynię Trumpa i szefa Stripe'a  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki Kanału Zero  |  Czy polscy wydawcy porozumieją się z Google?  |  Sprawy sądowe pomiędzy nadawcą ATM Rozrywka a KRRiT  |  Volkswagen Financial Services prowadzi przetarg  |  Grupa Kino Polska sceptyczna  |  Zestawienie portali telewizyjnych kanałów informacyjnych  |  Zoom TV będzie mieć kampanię  |  Karolina Gilon i Krzysztof Ibisz w akcji promocyjnej  |  Firma z Grupy Play zakończyła rok zyskiem  |  "Super Express" z wielkanocnym poradnikiem  |  Nowa odsłona strony Mint Magazine  |  Ranking polskich portali informacyjnych  |  Jest zwycięzca przetargu ARiMR  |  2012 Agency realizuje kampanię  |  Fabryka Marketingu  |  Identyfikacja wizualna Polskich Elektrowni Jądrowych  |  VerdeAgency wygrywa  |  Google zwalnia kilkuset pracowników  |  Meta włącza do zarządu byłą doradczynię Trumpa i szefa Stripe'a  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 24, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fundacja Arbitror chce informować o aferach władzy tam, gdzie TVP jest najsilniejsza

- Nie chcemy nikomu podpowiadać, jak ma głosować - zastrzega Marcin Celiński, prezes fundacji Arbitror (screen: You Tube/Reset Obywatelski

"100 największych afer ostatnich lat" – to tytuł broszury, którą zamierza wydać Fundacja Arbitror. Ma ona uzupełnić wiedzę o tym, co się dzieje w mniejszych miastach i miejscowościach Polski, których mieszkańcy wiedzę czerpią głównie z Telewizji Polskiej. Fundacja zbiera właśnie pieniądze na ten projekt.

Broszury mają mieć format magazynowy, podobny np. do dodatków historycznych do tygodników. Dystrybuowane mają być przez lokalne sklepy, punkty usługowe i wolontariuszy. Materiały do broszury przygotować ma zespół autorów i researcherów.

Czytaj też: KRRiT otrzymała cztery skargi na TVP dot. serialu dokumentalnego Cenckiewicza i Rachonia

W serwisie Zrzutka.pl trwa zbiórka pieniędzy na wydanie broszury. Fundacja Arbitror chce pozyskać 300 tys. zł. – To umożliwi wydanie 100 tys. egz. Jeżeli uda nam się zebrać więcej pieniędzy, nakład naszej broszury będzie większy – mówi Marcin Celiński, prezes fundacji Arbitror, związanej z wydawnictwem Arbitror.

Termin wydania broszury fundacja Arbitror zaplanowała na przełom lipca i sierpnia. Czy ma on związek ze zbliżającymi się wyborami parlamentarnymi, które planowane są na październik? – Zależy nam na tym, żeby ludzie mieszkający w tzw. Polsce powiatowej, gdzie wielu osób nie stać na płatne kanały informacyjne i skazani są głównie na TVP, mieli pełną wiedzę o wydarzeniach politycznych i społecznych w Polsce. Nie chcemy nikomu podpowiadać, jak ma głosować. Ważne tylko, żeby wszyscy mieli możliwość podejmowania decyzji na podstawie pełnej wiedzy. Obecnie tak nie jest, bo TVP pomija wiele informacji i przekazuje głównie rządową propagandę – tłumaczy Marcin Celiński.

Czytaj też: Stronę Radia Łódź zdominowały informacje o wydarzeniu marszałka z PiS

(MAK, 24.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.