Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 09, 2023

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zamknięte "Auto Moto" najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem motoryzacyjnym

Zlikwidowany już miesięcznik „Auto Moto. Magazyn Zmotoryzowanych” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszym kwartale br. sprzedawał się średnio w 16 617 egz. (materiały prasowe)

W pierwszym kwartale br. najbardziej popularnym miesięcznikiem motoryzacyjnym był „Auto Moto” – tytuł, którego ostatni numer ukazał się w połowie lutego.

Jak wynika z danych PBC, zlikwidowany już miesięcznik „Auto Moto. Magazyn Zmotoryzowanych” (Wydawnictwo Bauer) w pierwszym kwartale tego roku sprzedawał się średnio w 16 617 egz. (z czego 16 589 to wydania drukowane, a 28 to e-wydania). Względem analogicznego okresu w ubiegłym roku tytuł odnotował spadek średniej sprzedaży o 24,27 proc.

Czytaj też: „Pismo” ma 7,5 tys. subskrybentów i chce rozbudować społeczność wokół marki

Drugie miejsce w zestawieniu zajął miesięcznik „Automobilista” (Automobilista) ze średnią sprzedażą wydania na poziomie 4985 egz., co w porównaniu z analogicznym okresem w ub.r. stanowi spadek o 6,08 proc. Na trzecim miejscu jest „Classic Auto” (Stratos Concept) ze średnią sprzedażą wynoszącą 4591 egz. (spadek o 13,27 proc.).

Po likwidacji w ub.r. „Auto Świat” (RASP) jedynym dostępnym na rynku tygodnikiem motoryzacyjnym jest „Motor” (Bauer), który w pierwszym kwartale rozchodził się średnio w 43 086 egz. (spadek o 14,44 proc.).

Dwumiesięcznik „Evo Magazine” (Monza Publishing Polska) w pierwszym kwartale br. miał średnią sprzedaż wydania na poziomie 3694 egz.; "Auto Świat Katalog" (RASP) sprzedawał się średnio w 15 403 egz., z czego 15 353 to wydania drukowane, a 50 egz. to e-wydania. W przypadku obu tych tytułów brak danych za pierwszy kwartał zeszłego roku.

Czytaj też: Dziennikarz "Głosu Zabrza i Rudy Śląskiej" pobity. Powodem tekst o LGBTQ+?

(MZD, 09.06.2023)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.